6 rad pro klidný spánek v zimě

Zimní období se svými dlouhými večery je takřka předurčené k tomu, abyste si udělali pořádek ve spánkovém režimu, osvojili si ty správné návyky. Jak na to, abyste dopřáli vašemu tělu dostatečnou regeneraci?
  1. Vyvětrejte se na čerstvém vzduchu: I krátká procházka po večeři vám pomůže lépe vytrávit a zbavit se zbytečných myšlenek, které by vás mohly zatěžovat při usínání.
  2. Nezapínejte večer počítač: Nepracujte a dejte svému mozku odpočinout už pár hodin před spaním.
  3. Horká koupel: Zkuste hodinu před spaním horkou vanu s několika kapkami relaxačního oleje a užijte si tuto lázeň alespoň deset minut.
  4. Čaj na spaní: Po koupeli si vychutnejte šálek bylinkového čaje, nejlépe meduňkového.
  5. Myšlenky stranou: Nenoste si do postele starosti. Co vás čeká nebo co za vámi zůstalo nedokončeno, rozeberte dříve, než půjdete spát. Sepište si starosti na papír a postupně odškrtejte ty nedůležité. Uvidíte, že u mnohých vás napadne řešení, a pokud toto sezení budete provádět každý den, papír bude většinou za třicet minut zcela čistý.
  6. Uvolněte napětí v těle i mysli: Nejprve se soustřeďte na své tělo, postupně jděte od hlavy dolů – uvědomte si, kde máte napětí, a snažte se ho uvolnit. Pak si zkuste vybavit místo, kde vám bylo dobře. A dál už jen sledujte váš pomalý dech, dokud neusnete.
Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Hlavně v poledne s chutí uvaříte jídlo a ještě raději si hrajete s partnerem nebo dětmi. Saturn a Luna zlepšuje nejen vaší rodinnou…
Maminka na Facebooku



Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci