reklama

7 jednoduchých způsobů, jak zhubnout do plavek i bez posilovny

Mnohokrát jste to zkoušela, ale posilovna vás prostě nebaví? Nelámejte nad svou postavou hůl. Naštěstí je tu ještě několik šikovných triků, které vám zvednou sebevědomí i bez hodin strávených na „mučících strojích“.

1) Vypusťte vodu

Určitě jste už slyšela o problému zvaném „zavodňování“. Tělo dospělého člověka je tvořeno 50 % vody, přesto má někdy tendenci hromadit si zásoby navíc. Ty pak způsobují oteklost a celkové nafouknutí. Nejčastější příčinou je stará známá sůl. V brambůrkách, tyčinkách, pizze a dalších pochutinách ji odhalíte snadno. Skrytá může zůstat v minerálních vodách. Pomocníkem při odbourávání přebytečné vody jsou bílkoviny. A paradoxně dostatečný pitný režim.

2) Nadopujte se vitamíny

Vitamín C podporuje odbourávání tuků. Oblíbenou vodu ochucenou citrónem tedy pijte ve velkém. Některé studie mluví o účinné kombinaci kofeinu a vitamínu – zvyšuje odolnost a výdrž.
Vitamín B obalí vaše nervy a stres, který je jedním z rizikových faktorů pro přibírání, nebude mít šanci. Navíc vám zajistí dobrou náladu a s tou se vždycky hubne líp.

3) Inspirujte se Šípkovou Růženkou

Nikdo po vás nechce zrovna spánkový maraton, přesto byste si počet hodin na lůžku měla pečlivě hlídat. Během nočního odpočinku totiž probíhá důležitá část cesty za ideální postavou. Tělo regeneruje a spaluje to, co jste přes den nevyběhaly. Jen dokonale odpočinutý organismus totiž dokáže plnohodnotně zpracovat tuky a cukry a nedělat si tak zásoby na horší časy. Doplníte energii a zamezíte potřebě hledat ji v jídle - není nic horší než vlčí hlad po probdělé noci.
Kromě času je důležitá kvalita spánku. Dbejte na dobře větranou místnost s minimem světla, které by vás rušilo.

4) Pijte, ale s mírou

Sklenička červeného vína vašim játrům neuškodí. Pokud právě nedodržujete detoxikační režim, v klidu si 2 deci dopřejte.

5) Za nákupem po svých

Celý den zavřená doma nebo v kanceláři? Až vás hlad vyžene do ulic doplnit prázdné útroby ledničky, vyrazte pěkně po svých. Počítá se JAKÝKOLIV pohyb, takže i deset minut svižné chůze… A když nezamíříte hned do prvního supermarketu, tím lépe.

6) Bez proteinů to nepůjde

Bílkoviny jsou základním stavebním kamenem pro vaše svaly, které popoženou váš metabolismus. Kvalitní proteiny získáte pravidelnou konzumací ryb, tofu, mléčných výrobků a luštěnin.

7) Stop hladovkám

Nehladovte! Ideální rozpětí mezi jídly se rovná 2-3 hodinám. Za den tak stihnete 5-6 chodů. Samozřejmě nemluvíme o kachně se šesti, ale o malých zdravých porcích. Možná vás překvapí , jak se po rovnoměrně rozložené stravě budete cítit lehce a bez zažívacích problémů.

reklama
Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Dnes máte divný pocit, že se lidi zajímají jenom o peníze a třeba i o vaše tělo, proto se někdy cítíte energickými kolegy docela…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama