reklama

Děti budou mít na konci prázdnin vlastní televizní program: D

Česká televize včera představila zbrusu nový televizní kanál určený výhradně dětem. Na vlastní program plný pohádek, zábavy i vzdělávání se děti mohou těšit 31. srpna, kdy bude slavnostně spuštěn.

Podobně jako klasické kanály bude mít „Déčko“ formátově bohatou skladbu: ke sledování si budete moci vybrat z hrané a animované tvorby, vzdělávání, magazínů, soutěží, cvičení a dokonce i zpravodajství a publicistiky.

Cílová věková skupina se pohybuje v rozmezí 4 až 12 let. „Filozofií dětského kanálu ČT :D je nabízet dětem kvalitní a pestrý program a děti zábavnou formou vzdělávat. Déčko chce být současně partnerem rodičů, kterým nabídne bezpečný program pro jejich děti,“ vysvětluje generální ředitel České televize Petr Dvořák.

Od 6 do 20 hodin

Také vysílací čas bude přizpůsoben malým divákům – u televizních obrazovek se budou moci pobavit denně od šesti hodin ráno až do osmé hodiny večerní. „Program ČT :D bude pro děti i jejich rodiče zcela přehledný a předvídatelný. Rozdělen je do sedmi programových typů, které tvoří opěrné pilíře programu. Základní dělení probíhá též podle věku dětí. Většina pořadů je určena buď dětem ve věku 4 až 8 let nebo starším dětem ve věku 8 až 12 let,“ říká výkonný ředitel ČT :D Petr Koliha.

U televize bez obav

Nespornou výhodou nového kanálu bude i jeho bezpečný obsah. Na vulgarity, násilí a podobné nepříliš výchovné vjemy, které se běžně z obrazovek valí, zde nenarazíte. Příjemným faktem je i absence klasické spotové reklamy. Rodičovskou péči televize sice nenahradí, určitě se ale shodneme, že vypomoci si sem tam kvalitním pořadem, které dítě zabaví, přijde více než vhod. A přesně to by Déčko chtělo všem rodičům poskytnout.

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře

reklama
Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Nad svými pudy ale máte přehled, což vás dokáže udržet při práci. Starejte se i o vzhled vašeho domova. Měl by být vždy čistý a útulný.…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama