Dopřejte si ve 2. trimestru více vápníku

Dobrá snídaně je ten nejlepší rozjezd do nového dne. V těhotenství to platí dvojnásob.

2. trimestr: Potřeba vápníku v pokročilém těhotenství stoupá, dopřejte si ho tedy už ráno!

Klepněte pro větší obrázek

Hrášková pomazánka:

100 g mraženého hrášku
80 g lučiny
1 lžíci jemně mletých mandlí
lístky čerstvé máty
sůl, pepř
pečivo

Postup: Hrášek nechte rozmrazit a pak ho vidličkou trochu rozmačkejte a smíchejte s lučinou. Přijdejte mandle a pomazánku osolte a opepřete. Při podávání doplňte lístky máty.

Ovocný shake:

250 ml mléka
hrst oblíbeného ovoce
1 lžíci máku

 

Těhotenství | Od těhotenství k porodu | Jídelníček | Recepty | Časopis Maminka

Snídaně podle trimestrů: Avokádo a vajíčka

Zdraví | Web Ulékaře.cz

Snídejte s dětmi! Všichni budete mít zdravé srdce

Školák | Výživa a stravování

Naučte děti snídat

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře

Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Včera vám nadřízený v práci oznámil, že dnes to budete vy, kdo povede poměrně náročné vyjednávání s partnery. Zatímco včera jste z toho…
Maminka na Facebooku



Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci