Pořiďte si ploché bříško už za měsíc. Stačí 10 minut denně

Stačí 10 minut denně, které budete věnovat těmto šesti cvikům, a už za měsíc byste měli vidět výsledky!

1. Podpor na předloktí. Klekněte si a přejděte do podporu na loktech, dlaně směřují do země a lokty jsou kolmo pod rameny, hlava je vytažená do temene a snažíme se o dlouhou šíji. Nyní pomalu odlepte pánev a trup od podložky a vyrovnejte páteř do přirozeného zakřivení. Důležité je neprohýbat se v bedrech! Koncentrujte sílu do středu těla a zaměřte se na dlouhé pomalé výdechy a nádechy.

MAMINKY TAKÉ ZAJÍMÁ: 13 cviků pro sexy bříško - hubnoucí triky pro každý typ faldíku

V pozici setrvejte 30 vteřin.

2. Položte se na záda, nohy pokrčte v kolenou a dejte nahoru tak, aby přední strana stehen svírala s břichem pravý úhel. Nyní si představte, že pod křížovou kostí (v oblasti pánve) máte nějaký malý molitanový míček a ten chcete přitisknout do podložky. Vyviňte jemný tlak touto oblastí směrem do země, bedra se vám přitom lehce odlepí od země, což v tomto případě vůbec nevadí, ale je to cílem. Nyní zkuste vtáhnout konečník směrem dovnitř. Pokud provádíte pozici správně, měli byste cítit spodní část břicha. Důležité je dýchat – nezadržujte dech!

V pozici setrvejte 30 vteřin.

3. Položte se na záda, nohy pokrčte v kolenou a dejte nahoru tak, aby přední strana stehen svírala s břichem pravý úhel. Nyní napněte paže a opřete dlaně o kolena. V této fázi máme často tendenci přitáhnout kolena k hrudníku, dejte si na to pozor! Kolena zůstávají stále v úrovni kyčlí, ne výše! Vytáhněte se do temene hlavy, začněte se zhluboka nadechovat a ještě více a dlouze vydechovat nosem – prohlubte dech a dlaněmi začněte tlačit do kolenou a koleny do dlaní. Tlak je rovnoměrný a stálý. Budete cítit naprosto celé břicho, a pokud budete správně dýchat, cvik se stane velmi intenzivní.

V pozici setrvejte 30 vteřin.

4. Hvězdička – v lehu na zádech pokrčte nohy v kolenou a dejte je od sebe, paže přiložte k hlavě, prsty se dotýkají oblasti kolem uší tak, abyste při pohledu shora vypadali jako jakási hvězdička. S výdechem jemně přitlačte bedra k podložce a přitáhněte kolena a lokty směrem k sobě. S nádechem se vracejte pomalu zpět do výchozí pozice.

ČTĚTE TAKÉ: Těhotné celebrity na obálkách časopisů, které se nebály odhalit

Opakujte 10krát.

5. Tímto cvikem bezpečně a efektivně procvičíte část šikmých břišních svalů. Položte se na záda, natáhněte dolní končetiny a opřete patu pravé nohy o špičku levé – nohy jsou propnuté. Ruce dejte k hlavě a vytvořte z nich „sluchátka“ (prsty se dotýkáte oblasti kolem uší, rozhodně hlavu nevkládejte do dlaní). Nyní jemně přitiskněte bedra k podložce, s výdechem se opřete o pravý loket, který nyní tvoří jakousi páku a zvedněte se přesně tak, jak vám to tělo přirozeně říká – levý loket bude směřovat křížem k pravé špičce nohy. Při pohybu dolů jděte pomalu, s nádechem a nikdy se zcela neuvolněte. Zkuste mít stále zavřená žebra směrem k sobě, tím docílíte intenzivnějšího posílení.

Opakujte pomalu 10krát na jednu stranu a poté vystřídejte.

6. Posílení šikmých břišních svalů v lehu na boku – položte se na bok, jednou rukou si podepřete hlavu a druhou se opřete před tělem, což vás bude stabilizovat. Propněte nohy, přitáhněte špičky nohou směrem k sobě a s výdechem zvedněte nohy směrem nahoru. S nádechem se vracíte zpět, ale nohy se jen lehce dotknou podložky.

Opakujte 10krát a poté strany vystřídejte.

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře

Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Cítíte se být hravé hlavně odpoledne, kdy máte v práci mnoho nápadů. Inspiraci máte především při cestování, vydejte se proto na menší…
Maminka na Facebooku



Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci