[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]
„Zatím nevím, podle čeho se budu rozhodovat. Každý příběh je pro mě silný. Je důležité, aby zazněl, byl viděn a aby inspiroval někoho dalšího. Myslím si, že každá maminka, která se přihlásila do této soutěže, je hrdinkou a zaslouží si být oslavována za odvahu podělit se o svůj příběh,“ prozradila Kristýna Tomečková, senior brand manager značky Aquila.
Vzpomínám na to jen v dobrém a myslím, že to napomohlo i k tomu, že jsem tento projekt mohla v Aquile prosadit. Myslím si, že je to správná a krásná věc. S maminkami se inspirujeme navzájem a ta atmosféra okolo byla neuvěřitelná. Moc ráda na to vzpomínám.
Hlavně být spokojené a nemít na sebe velké nároky, že zvládnou úplně všechno – protože to nejde! Podle mě jsou všechny maminky superhrdinky. Ať jedna nebo druhá, zvládáme vše krásně. Ale je také důležité mít partnera, který vám s tím pomůže, protože jinak je mateřství opravdu těžká disciplína.
Kvůli své nemoci jsem přišla téměř o rok mateřských povinností, které mi chyběly. Takže já bych žádnou nemazala, byla jsem ráda, že jsem se o své děti mohla postarat. Jak jsou ale starší, tak se přiznám, že mě nebaví opakovat jim věci třikrát. (smích)
Ano, to jsem si určitě řekla a postupem času jsem pochopila, proč se to dělalo a že to má smysl. Co si ale pamatuji – děda nás nutil sedět u jídla, dokud ho nesníme. Tak to svým dětem nedělám. A ani nemusím, většinou mám strach, že nás snědí ony!
Myslím si, že Maminkou roku jsme všechny a měly bychom za to být oceňovány nejen jednou ročně tímto krásným projektem. Měly bychom to slýchávat častěji! Finalistkám bych vzkázala, ať si to užijí. Pro mě to byl nádherný zážitek. Den vyhlášení byl jedna velká párty. Já jsem s některými finalistkami pořád v kontaktu. Je prima vypadnout ze stereotypu, užít si čas pro sebe a být zase jednou za princeznu.