reklama

Při jarní očistě sáhněte po ovocných šťávách

Chcete posílit imunitu, dodat tělu vitaminy, srovnat trávení, zlepšit si kvalitu vlasů a pleti? Není problém, dokonce zároveň. Nevěříte? Chyba.

Zima je obdobím, kdy se většina lidí (kromě aktivních sportovců) příliš nehýbe, spíš v teple domova odpočívá a úspěšně shromažďuje tukové zásoby. Když přidáme vánoční hříchy, stává se, že kalhoty jen těžko dopínáme.

Nevěřícně sledujeme ručičku na váze. Co s tím? Řešením je jarní detoxikace organismu, jejímž základem je především kompletní změna jídelníčku. A samozřejmě výrazné zařazení pohybu do života. Snížení váhy podporují i 100% přírodní šťávy. Zvlášť vybrané kombinace jablka a různých druhů zeleniny. V čem spočívá efekt? Díky jablkům jsou šťávy sladší a bohatší a chuť zeleniny je vhodně vyvážená. Ideální variantou je začít ráno se šťávami ve variantách jablko/celer, jablko/ petržel, jablko/rajče nebo jablko/červená řepa. Již 2 decilitry šťávy vypité nalačno pomohou skvěle nabudit metabolismus. To je zásadní nejen pro správné nastartování detoxikace, ale i pro bezproblémový chod trávicího systému.

1. Jablko a červená řepa

Červená řepa obsahuje látky s protirakovinnými účinky, důležité kyseliny a minerální látky, jako je draslík, fluor, hořčík, jod, kobalt, křemík, mangan, měď, selen, vápník, zinek a železo. Dokáže správně regulovat krevní oběh i trávení.
Léčivé účinky má i na ekzémy a zvyšuje kvalitu vlasů. Je výživná, posiluje organismus, v zimním období pomáhá při léčbě chřipky a nachlazení.

2. Jablko a celer

Celer obsahuje řadu vitaminů – zejména skupiny A, B, C, E a K – a minerálů (draslík, hořčík, chrom, sodík, vápník, železo, zinek a jod). Má povzbuzující účinek na zažívání, neutralizuje volné radikály, reguluje krevní tlak i oběh. Díky bohatému obsahu draslíku zklidňuje nervy a zbavuje pocitu stresu. Je vynikající složkou redukční diety.

3. Jablko a petržel

Petržel má pozoruhodné léčivé a detoxikační účinky, dokáže účinně čistit krev a zlepšovat okysličení buněk. Obsahuje jedinečnou kombinaci živin a silicovou směs s výraznými protirakovinnými účinky. Díky flavonoidům působí silně antioxidačně. Je výrazně močopudná, čímž zlepšuje funkci ledvin, pozitivní vliv má i na zažívání. Zlepšuje střevní mikroflóru a odbourává pocit nafouklého břicha.

4. Jablko a rajče

Rajčata obsahují lykopen, který je jedním z nejvýznamnějších antioxidantů, jež chrání tělesné buňky před volnými radikály. Jsou bohatá na beta-karoten a vitamin C. Slouží také jako zdroj chromu a draslíku.

Mají vysoký podíl vlákniny a téměř žádný tuk, ideálně se tedy hodí na všechny redukční a očistné diety. Kromě blahodárného účinku na trávení zlepšují kvalitu pokožky a působí proti infekcím.

Šťávy musejí být čerstvě vylisované, neslazené, pak přinesou požadovaný efekt a do jara vstoupíte zdraví a plní energie. Pokud nemáte čas si je vyrábět sami, můžete použít čerstvé šťávy, které jsou k dostání v bio prodejnách i v řadě běžných řetězců.

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře

reklama
Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Máte myšlení otevřené pro podnikavé i filozofické nápady, proměnu svého uvažování tak snášíte pozitivně. Práce i studium vám jdou…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama