Video: Cviky na odstranění akutních i dlouhodobějších bolestí zad

Pokud se ještě sbíráte po letošním dlouhém vánočním volnu, nebo máte povolené břišní svaly po porodu, inspirujte se sérií cviků fitness trenérky Terezy Semrádové. Názorně předvede, jak si pomoci při akutních bolestech krční páteře i dlouhodobých problémech v bederní oblasti.

Chcete zdravá záda? Posilujte břicho!

Cesta ke zdravým zádům vede přes střed těla. Jestliže udržujete své břišní svaly v kondici, netrápí vás ani záda. Než se vrhnete na zuřivé posilování, projděte si nejdříve jednoduchým testem, který prověří, jak na tom jste a jaké cviky jsou pro vaši úroveň nejvhodnější.

Uvolnění krční páteře

Se ztuhlým krkem se asi nebudete chtít v potu tváře trápit náročným cvičením. Tady se vyplatí zvolnit a svaly nejprve zrelaxovat. Už samotné provádění protahovacích cviků je příjemné a nikterak náročné. Se správnou technikou vám pomůže následující video:

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře

Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Konflikty posledních dní ve vás probouzejí nepříjemné napětí, s nímž si možná sama nebudete vědět rady. Zavolejte nejlepší kamarádce a…
Maminka na Facebooku



Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci