reklama

Vysněné džíny? Obléknete za šest týdnů!

Myslíte si, že se do nich už nikdy nenasoukáte a že vám po porodu zkrátka nesluší? Nebojte se, stačí pár triků a za několik týdnů budete mít zadeček stejně pevný a sexy jako před otěhotněním. A kdy jindy začít než během letních měsíců?

Vítězoslavně oblékáte kalhoty, které vám dříve nebyly. Takový sen máme každá. Ty moje džíny jsou z doby, než jsem otěhotněla s Andulkou, a vím, že i kdybych dělala cokoli, nikdy se k nim nevrátím. Takže moje první Diesely chátrají ve skříni, kde je mám nostalgicky uložené, že třeba jednou, možná…

Realita je ovšem taková, že s každým porodem, který mám za sebou, se mi měnila postava. Gravitace funguje, a i když poměrně rychle hubnu, tělo už není takové, jako bylo před šesti lety. Kdo mi pomůže, abych se do nich někdy vešla a cítila se v nich skvěle? Vím přesně, kde dělám chybu. Nestíhám cvičit a poletování za kočárem už mi asi jako pohyb pro formování těla nestačí.

Potřebovala bych se na pozadí zaměřit a věnovat se jeho zpevňování. Místo toho permanentně sedím u počítače, uzobávám dobroty a hřeším na to, že jsem od přírody štíhlá, a jak se tvrdí, štíhlí se přece hýbat nemusí. Opak je pravdou. Měla bych se nejen hýbat, ale i lépe stravovat.

Pravidlo číslo jedna

Nikdy nechtějte nic uspěchat. I když možná stojíte na konci šestinedělí před zrcadlem a vzdycháte, kde že ta vaše předtěhotenská postava je, neměla byste na sebe být tak přísná. Změny ve vašem organismu probíhaly devět, respektive deset měsíců a vy byste po něm chtěla, aby se na původní velikost smrskl během šesti týdnů? Navíc jestli kojíte, tak to asi nepůjde. Kromě toho, že byste neměla držet žádné drastické diety, byste na ně neměla ani myslet, a hlavně byste si neměla vyčítat každé sousto. Obléknete za šest týdnů

Pravidlo číslo dvě

Nikdo vám neslíbí, že pokud se jednou rozhodnete zhubnout a podaří se vám to během rekordně krátké doby, zůstanou vám vysněné křivky na celý život. Naopak. Čím pozvolněji začnete své tělo měnit, tím větší máte šanci, že vám jeho podoba vydrží.

Upravte svůj životní styl a spolu s ním se změní i vaše tělo. Budete-li chtít zhubnout na chvíli a říkat si, že jen co se dostanete do původní velikosti, zase si dopřejete, jste na nejlepší cestě skončit za půl roku s pěti kilogramy navíc nad výchozí hmotnost a rozhozeným metabolismem.

Pravidlo číslo tři

Alkohol je nepřítel každé diety. V případě, že kojíte, je nepřítelem i vašeho dítěte, takže tento bod můžete klidně vynechat. Pokud si občas ráda dáte sklenku vína, po obědě něco piva, které považujete za iontový nápoj, měla byste vědět, že kalorie z něj se nejčastěji usazují na břiše a v oblasti zadečku a stehen. Zapomeňte tedy na tyhle zbytečné kalorie a ke své vysněné postavě se dopracujete rychleji a efektivněji. Jestliže si myslíte, že jedna sklenička s vaším tělem nic nedělá, zkuste ji vynechat na jeden týden a uvidíte, zda máte pravdu, nebo ne! Alkohol v těle navíc váže vodu, takže pokud jej pít přestanete, rychleji „splasknete“.

Pravidlo číslo

čtyři Jíte pro dva, ale ne za dva. Jestliže kojíte, měla byste si hlídat složení toho, co si dopřáváte, vaše tělo sice potřebuje větší přísun živin, ale to neznamená, že se budete přejídat sladkostmi. Vybírejte si ty potraviny, které mají nízký glykemický index, hlídejte si pravidelnost jídel a rozhodně zapomeňte na sladkosti, které vás možná momentálně potěší na duši, ale za pár dní vás budou mrzet na těle.

Pravidlo číslo pět

Myslíte si, že cvičit nemůžete, protože kojíte a nemáte kam dát dítě, když odejdete na hodinu z domu? A kdo vám řekl, že kalorie se nedají spalovat také jinak? Péče o malé miminko i větší batole je poměrně náročná disciplína, díky které budete hubnout, ani nebudete vědět jak. Je jen málo maminek, které když si hlídají jídelníček a tancují kolem svého zlatíčka, neshodí po porodu pár kil. Naplánujte si proto například pravidelné procházky se svým potomkem tak, že budete po okolí jezdit dvě hodiny dopoledne a dvě odpoledne.

Vaše dítě vám bude vděčné a vaše tělo také. Jestliže budete chtít svou snahu podpořit, pořiďte si zpevňující boty, které vám pomohou při chůzi tvarovat pozadí, aniž byste se musela extrémně snažit (Reebok, Skechers a podobně).

Expres pravidlo číslo šest

A má cenu se trápit? S miminkem máte starostí dost, co kdybyste na dobu přechodnou odložila své předtěhotenské džíny a velká očekávání a vydala se do obchodu koupit takové, které vám sednou, i když máte velikost o dvě čísla větší, než byste si představovala. Pokud si dáte záležet na výběru, určitě najdete takové, ve kterých bude vaše pozadí vypadat úplně skvěle. Navíc výrobci Levi´s, Vero Moda nebo Guess dělají speciálně tvarovaný střih, který vaše pozadí na první pohled viditelně zpevní a zaoblí.

Jak na věc?

Letní měsíce jsou pro hubnutí a tvarování postavy ideální. Měla byste tedy vzít v potaz svou situaci, touhu po štíhlé postavě i oblém zadečku, a pokud máte chuť se na konci léta chlubit dokonalou figurou, jděte do toho.

Motivace

Ta je důležitá vždy. Jestli ji nemáte a nevíte, čeho byste chtěla dosáhnout, vyndejte ze skříně přesně ty džíny, do kterých se chcete vejít a… nechte je na viditelném místě tak, že když dostanete chuť na sladké, mrknete na ně a mlsná vás zase přejde. Ne, nemyslíme tím, že se musíte začít týrat a mučit, spíš byste měla vědět, že každý kilogram, kterého se zbavíte, bude po zásluze odměněn. Motivujte se třeba různými výlety, prodlouženými víkendy, dny, kosmetikou a podobně.

Hitparáda úspěchu

Pokud si chcete upravit postavu, měla byste přehodnotit svůj jídelníček. Dojídáte po svých potomcích kašičky, rohlíčky? Klidně jejich jídlo odkládejte a nekonzumujte. Vy přece máte svoje. Naučte se jíst v pravidelných intervalech tak, abyste se zasytila ještě dřív, než vám bříško začne hlasitě signalizovat, že by si něco dalo. To je první chyba, kterou ženy nejčastěji dělají.

Nenechte své tělo vyhladovět tak, aby jelo v úsporném režimu. Pak si totiž ukládá mnohem víc na horší časy, takže sice budete jíst paradoxně méně, ale hubnout nebudete.

* Nesnažte se držet diety za každou cenu, někdy stačí drobná úprava životního stylu a změny okamžitě pocítíte. Odborníci tvrdí, že stačí shodit asi 10 % celkové hmotnosti a zlepší se nejen váš zdravotní stav, ale budete se i celkově cítit lépe. Takže si nedávejte nereálné cíle, postupujte sice pomalu, ale poctivě, úspěch se brzy dostaví.

* Pokud máte větší zadeček, začněte cvičit pilates. Možná jej nemáte jinak prostorově řešený, třeba jenom potřebuje trošičku zpevnit.

* Zkuste biopotraviny – z vlastních zkušeností víme, že s nimi jíte méně, ale kvalitněji. Investujte do svého zdraví, odrazí se to i na vaší figuře.

* Chůze s kočárem a běh za potomky dokážou s vaší postavou divy.Děti baví procházky za každého počasí – na výmluvy, proč ven nejdete, tedy nemáte nárok.

* Podívejte se na svého muže. Ten možná ideální figuru do džínů neřeší, přesto by ale mohl pár kilogramů shodit – pro zdraví. Nedělejte tedy změny potajmu, ale vyhlaste nový rodinný program.

* Nebuďte zklamaná, jestli po třech týdnech nebudete přesně v polovině svých snah. Metabolismus vašeho organismu se nejdřív musí přeprogramovat a zvyknout si na to, že žijete a stravujete se jinak. Jestliže mu nedáte dostatek času a vzdáte svou snahu, vrátíte se velmi rychle zpátky na začátek. Vytrvejte, opravdu platí, že čím budete hubnout a zpevňovat své tělo pomaleji, tím spíš vám vaše nově nabytá postava vydrží.


SLEVÍN.CZ - Každý den nové slevy na jednom místě!

Přidat příspěvek Nejnovější komentáře

reklama
Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Máte tendenci vrhnout se do pracovního dobrodružství, které může být na vaše schopnosti náročnější, šéf vás v tom nepodpoří. Dokážete…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama