Maminka.czDiskuzeDěti a rodina

Hlídání dětí

Dobrý den maminky i tatínkové, jsem studentka Mendelovy univerzity v Brně - obor Regionální rozvoj.Při studiu mám mnoho volného času, a proto bych si ráda našla brigádu jako chůva pro Vaše ratolesti. Mohu zaručit časovou flexibilitu a maximální spolehlivost. Jsem přesvědčena, že jsem schopna pohlídat a postarat se o Vaše děti. Zkušenosti s dětmi mám (po dobu studia v Brně, jsem hlídala rok 2leté dítě, vždy vše bylo bez problému) a tato práce mě opravdu baví. Co se týče víkendu není problém. V případě zájmu mě můžete kontaktovat na telefonním čísle 607 78 15 16 Přeji Vám hezký den!
Celkem 8 odpovědí Zobrazit jako strom
@Martina DOBRYDEN MENUJISE ŠTĚPANKA A JA BICH CTĚLA HLIDAT MIMINKA ALE NEMAM SKUŠENOTI MUJ TELEFON 797860613
Odpovědět To se mi líbí0
Nabízím dlouhodobé i jednorázové hlídání dětí již od miminek.
jsem maminka (36let) dvou dětí 10 a 6 roků tak skušeností mám dost,jsem nekuřačka,děti mám ráda ,
mám skušenost i s hlídáním v rodině holčičky od 6m .a pro dítko je to lepší že je ve svém prostředí.Mohu hlídat od 8 do 14.30 hod nebo
dle dohody , nejdéle však do 16.00 občas
Olomouc......vackovape@seznam.cz
Odpovědět To se mi líbí0
Hlídání dětí, úklid domácnosti, venčení psa.
http://zijnaplno.com
Odpovědět To se mi líbí0
@Helena Škoda, že na Vás nemám milá paní kontakt, jinak bychom si to vyřídili přes jiné orgány, než pomlouvat slušné lidi přes internet. Ale ono to asi půjde zjistit si přes majitele servru, odkud a kdo jste......... chápu, že chcete vydělávat ale rozhodně ne na dětech a následných pomluvách. Já bych naopak chtěla všechny maminky upozornit, aby si daly velký pozor, na některé tzv. chůvy, je třeba lépe prověřovat jakým lidem svěřujete své děti a rozhodně nedat na první dojem, předpokládám, že pokud sem napíšu telefonní kontakt a adresu této "HELENY" už si moc dětí neohlídá, třeba mé děti po její péči měsíc a půl marodily......to jen tak pro informaci. S přáním hezkého dne. M.
Odpovědět To se mi líbí0