Maminka.czDiskuze

* Jak "nezblbnout" ze snažení...*

wiwera 26. 3. 2012 10:14:05
Komu jinému věřit, než lékaři, achjo...O víkendu jsem se bavila s holčinou, co pracuje pro farmaceut.firmu...Bavily jsme se o mých obtížích a říkala, že to co mi předepsala, že je na nic, nejlepší je to snad přeléčit antibiotiky atd atd a že bych pak měla klid...Tak si říkám, lékařům přeci pacient nemůže diktovat co a jak...spíš jim chci věřit...Hlavně tyhle obtíže mám od té doby, co mám nového partnera, takže dnes utíkal na urologii, aby se nechal přešetřit, zda na mě něco nepřenáší, což si myslím, že ano...Ale to vypátráme, je to moje láska ...Někde jsem četla s těmi obavami braní léků v ranném těhotenství, vlastně je to všeobecně, že pokud to bude slabý plod, tak odejde stejně tak jako tak, že poškozené embryo by to tělo nenechalo přežít...Ano, spoléhám na to, že když jsem lékařce svěřila, že pracujeme na mimi a je tu možnost být těhu, tak že mi nenapsala nějaký driáky! :-@ Snad to brzy odejde, nebaví mě se něčím stále živit...¨Jéééé já se tak těším...ale to tak vůbec neutíká....Obdivuji čekat rok, když já se nemůžu ani dočkat jednoho měsíce...snad nám bude všem přáno
Přezdívka nebo jméno
Váš komentář
:-);-):-)):-D^^O:-):-];-]:D:laska::-*:oops:8-)8-D:sok::-\:/]:-<]:-D>:-(:grr::eh:-(:'(8-S:-l:kuk::hmm:8-P:-P:zelenac::-!:-|:tleskani:oboze:potichu:nenapadne:hm:sipka::!::?::napad::achjo::lol::pozor
Odeslat odpověď

Pravidla diskuzí na webu Maminka.cz

Zasláním příspěvku do diskuze souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů
  • Příspěvky se musí týkat tématu článku.
  • Příspěvky nesmí obsahovat vulgární výrazy a slovní útoky na jiné osoby.
  • Příspěvky nesmí poškozovat web Maminka.cz ani ostatní projekty provozovatele.
  • Je zakázáno vkládat do příspěvků nezákonný obsah včetně odkazů na stránky nabízející takový obsah.
  • Příspěvky nelze využívat k reklamě.