Maminka.czDiskuze

Co umět do školky...

Paffi 24. 1. 2011 9:49:07
Holky, žádný strach, všechno za rok určitě zvládnete. Já jsem učitelka ve školce a požadavky na děti v naší školce jsou takovéto: pít z hrnku jíst lžící snažit se obléknout a obout používat kapesník říci si co potřebuje být bez plen! nevozit dítě do MŠ na kočárku U toho oblékání a obouvání stačí opravdu alespoň snaha. Já osobně nemám ráda, když si dítě sedne a čeká, že ho někdo obslouží a když na, tak se začne vztekat. Jakýkoliv pokus o samostatnost se cenní. Samozřejmě punčošky a papučky jsou problém i pro větší děti, takže s tím určitě každá učitelka ráda pomůže. S kapesníkem to je taky potíž. Některé děti neumí ani fouknout nosem Samozřejmě učitelka pomáhá s dočištěním nosu. Taky by měli prcci být schpní ujít nějakou kratší trasu po vlastních nožkách. Aby pak na vycházce neplakali, že je bolí nohy. Někdy mě mrzí, že rodiče mají dojem, že se učitelkám prostě nechce dětem pomáhat a proto kolem té samostatnosti mají tolik řečí. Když to děti naučíte, tak jim samotným ušertříte spoustu slziček, protože ony to pak vnímají jako stresovou situaci, když se mají jít třeba oblékat a ony ví, že to nebudou umět. Určitě se jděte do školky před zápisem podívat třeba na den otevřených dveří, ať vidíte jaké je tam prostředí, personál, vybavení apod. Ale tady u nás to bohužel funguje tak, že si rodiče moc nemohou vybírat a jsou rádi, že jim dítě někam vezmou. Školky jsou plné, takže třeba maminky na mateřské, nebo nezaměstnané maminky nemají skoro šanci 3leté dítě umístit.
Přezdívka nebo jméno
Váš komentář
:-);-):-)):-D^^O:-):-];-]:D:laska::-*:oops:8-)8-D:sok::-\:/]:-<]:-D>:-(:grr::eh:-(:'(8-S:-l:kuk::hmm:8-P:-P:zelenac::-!:-|:tleskani:oboze:potichu:nenapadne:hm:sipka::!::?::napad::achjo::lol::pozor
Odeslat odpověď

Pravidla diskuzí na webu Maminka.cz

Zasláním příspěvku do diskuze souhlasíte s těmito pravidly:

  • Podmínky užívání služby informační společnosti
  • Informace o zpracování osobních údajů