Maminka.czDiskuze

Máme nedonošené miminko

Barca736 13. 3. 2012 18:31:20
Zdravím všechny maminky, jsem studentkou posledního ročníku magisterské psychologie na Fakultě sociálních studií MU v Brně a píši diplomovou prácí, ve které se věnuji pohledu otců na situaci předčasného narození jejich dítěte. Jsem přesvědčená, že výsledky mé práce mohou pomoci rodinám, které se v podobné situaci v budoucnosti ocitnou. V ČR i Evropě se objevuje zájem odborníků o téma předčasného porodu dítěte, jen zřídka je ale brán ohled i na tatínky. Myslím si, že i oni situaci prožívají velmi výrazně, je pro ně náročná, musí být maminkám oporou a přitom se sami vyrovnávají s celou řadou pocitů. Proto bych si s nimi ráda popovídala o jejich osobní zkušenosti. Píši do této diskuse, abych Vás, maminky, poprosila o pomoc. Pro dokončení výzkumu bych potřebovala mluvit s tatínky, kterým se děťátko narodilo předčasně a stále ještě nebylo propuštěno z porodnice. Pokud by Váš partner byl ochoten si se mnou popovídat, budu moc ráda. Pokud třeba i znáte někoho, kdo by se výzkumu mohl zúčastnit, budu moc ráda, když mu na mě předáte kontakt. Bydlím v Brně, ale přijedu kamkoli. Můžete mi psát na email: b.triskova@mail.muni.cz nebo volat či psát na mobil: 736 541 555. Ještě upřesním, že se nejedná o žádné dotazníky, jednalo by se o volné rozhovory, pro které mám připravených pár otázek, je ale jen na tatíncích, o co se se mnou budou chtít podělit a o čem si budeme povídat. Anonymita je samozřejmostí, jména ani žádné další osobní informace nikde figurovat nebudou. Budu vděčná za každou pomoc. Přeji vám všem i vašim dětem hodně zdraví a štěstí do budoucna! Barbora Třísková
Přezdívka nebo jméno
Váš komentář
:-);-):-)):-D^^O:-):-];-]:D:laska::-*:oops:8-)8-D:sok::-\:/]:-<]:-D>:-(:grr::eh:-(:'(8-S:-l:kuk::hmm:8-P:-P:zelenac::-!:-|:tleskani:oboze:potichu:nenapadne:hm:sipka::!::?::napad::achjo::lol::pozor
Odeslat odpověď

Pravidla diskuzí na webu Maminka.cz