reklama

Nekojím, je to MOJE rozhodnutí, okolí mě nezajímá, partner se mnou souhlasí.

Zpět na hlavní stránku diskuzí Nekojím a co jako | 2. 9. 2016 20:11
Dobrý den.Už z nadpisu je evidentní o čem chci vlastně mluvit. Nedávno se mi narodil syn. Od samého počátku jsem věděla, že kojit nikdy nebudu a ani to nikdy zkoušet nebudu. Partnerovi jsem problematiku řekla, řekl mi, že je to pouze moje věc, mé rozhodnutí a že holt koupíme "umělou výživu." Byla jsem štěstím bez sebe, že mám takhle tolerantního a hodného partnera. V porodnici byli lékaři též hodní, do odporného kojení mě nenutili, souhlasili se mnou, dali malému umělé mléko a mě mateřské mléko zastavili. Byla jsem plně spokojená. Pozastavila jsem se akorát nad reakcemi hysterickým matek, které chtějí aby snad VŠECHNY ženy na světě kojily. Vždycky jim povím co si o nich myslím, říkám jim, že nekojící matky žádným způsobem nedonutí aby kojily. Co je jim vůbec do toho? Rozesmála mě jedna paní, kojící matka, která tu svou kozu strkala tomu miminu do pusy téměř všude. Ta mi dala přednášku o tom, že MUSÍM KOJIT. Dokonce si dovolila to, že mě prý donutí. Jak? Na to jsem se jí taky zeptala. Držela hubu a krok. Nijak mě nedonutí. Syn roste jako z vody, je zdravý, miluju ho a s mým partnerem ho budeme milovat a vychovávat. Ale kozy mi bude sát jen partner a žádné mimino mi kozy lízat ani sát nebude. Proto nekojící matky. Neposlouchejte názory kojících matek, které nepřijímají názory nekojících matek. Protože mají vykojený mozek od strkání bradavek miminu do pusy. Ano, je to přirozené, ale i krajně pedofilní. Takže zdar a já NIKDY KOJIT NEBUDU!
Celkem 22 odpovědí Řazení příspěvků jako dřív
Katerina | 21. 10. 2016 7:42
spis bych se pozastavila nad tim co ti z toho syna vyroste kdyz se vyjadrujes jak sprosta nana z parku co jeste nedozrala k normalnimu premysleni prober se ty hvezdo
xolin | 19. 10. 2016 16:48
Tak já neivm...tak si vysajte mléko z prsu sama nebo poproste partnera a dávejte mu vlastné mléko z flaštičky...
takynebudukojit | 17. 10. 2016 16:25
@Katka No přesně jedna taková...........
Jana | 26. 9. 2016 13:21
Vy jste tak jednoducha, ze vam ani nedochazi, ze prsa maji jako primarni ucel prave to uziveni sveho ditete, ne aby je olizoval partner..Proto nechapu, ze to stavite tak, ze cucat prsa chlapem je v poradku, zatimco krmit tim dite je uchylne. Za druhe by me zajimalo, kudy vase dite vyslo..Jestli spodem, tak jste pedofilka, protoze tam ho smi strkat jen partner, ne???
newim | 25. 9. 2016 13:58
To že nekojíte je vaše věc a nikdo nemá nárok vám do toho kecat ale na vašem místě bych se zamyslela nad prohlášením že kojení je krajně pedofilní protože to doopravdy normální není
Daja | 25. 9. 2016 11:18
@Katka Proč by si nemohla pořídit děti jen kvůli tomu, že nechce kojit? Je spousta matek, které sice kojí dítě, ale pak jej týrají, nestarají se apod. Co je horší, nekojení nebo týrání?
Daja | 25. 9. 2016 11:13
@Merlin Jaké nejlepší živiny a protilátky? Zajímavé. Já byla kojena, stejně tak starší bratr, oba dva alergici, ekzematici, já trpím infekcemi močových cest, máme vystudované střední školy. Mladší bratr byl jen na sunaru a je bez alergií, ekzémů, bez náchylnosti k nemocem, vystudovaný vysokoškolák - profesor, takže řeči, jak je kojení prospěšné pro imunitu, že kojené děti jsou inteligentnější a další podobné řečičky, mě nepřesvědčily, že je kojení spása. Maximálně maminky nemusí tolik platit za UM, jediné plus kojení
Teya | 25. 9. 2016 10:08
Budu tady za exota (ale pokud jde o tohle téma, tak už jsem zvyklá), nicméně souhlasím s vámi. Čekám třetí dítě a už teď vím, že kojit prostě nebudu. U starších dvou jsem to aspoň zkoušela a bylo to peklo pro všechny zúčastněné, tak jsem se zařekla že prostě už nikdy víc. Přijde mi to jako něco neskutečně odpudivého, už ta myšlenka se mi ekluje... Jsem ženská a ne dojnice. Prsa jsou intimní partie a tak, jako jiné části těla mého jsou pro mé děti tabu a nedovolím jim je okukovat, natož osahávat, tak zrovna to samé u mě platí o prsou. Kojení u miminka ještě pochopím, ale u starších dětí, to už mi opravdu zavání perverzí. A jen dodávám - všechny děti jsou plánované a chtěné, to třetí dokonce velmi vytoužené. Takže ne, opravdu si nepřipadám jako špatná nebo nefunkční matka.
Jitkaml | 11. 9. 2016 21:04
Je vaše věc jestli budete kojit, ale důvod proč nekojíte je podle mě na hranici psychického onemocnění. Není to přirozené. A agresivita příspěvku je z mé zkušenosti vyšší než když někdo nutí kojit. Já jsem první dceru kojila plně 2 měsíce, pak s flaškou do 3 měsíce a pak konečná. Přijde mi, že vy stavíte svoje sexuální pudy nad mateřství s tím jak to píšete. Ne, je to hnus tenhle příspěvek. Zlobte se na mě jak chcete ale stavět partnera nad vlastní dítě je humus.
Michaela | 10. 9. 2016 8:31
Mateřské mleko je to nejlepší a nejdulezitejší a nejzdravejší co muze dite v prvních týdnech sveho zivota dostat, je to prirozena a krásná vec, rozhodne to neni pedofilni, priroda ví proc to tak zaridila, zadna umela strava se tomu nevyrovna NIKDY! Kdyz muzu kojit nikdy bych to svému díteti neodepřela.
Olga | 9. 9. 2016 9:39
@Dáda Tak já nekojení samo o sobě vůbec neodsuzuji. Mně samotné ho lékaři zastavili po 4 měsících, protože jsem se potýkala s těžkými poporodními depresemi, dokonce jsem se pokusila o sebevraždu. Prolaktin bohužel může deprese významně zhoršovat - u mě to tak bylo, po ukončení kojení byly všechny podivné stavy hned pryč. Znám taky povícero žen, které kojit nemohou z nejrůznějších zdravotních důvodů a od nich i od sebe samé vím, že tlak na "nutnost kojit" a neustálé předhazování důležitosti kojení může být velmi nepříjemné a frustrující. Zveřejněný dopis se mi ale nelíbí, je psán agresivně a důvod nekojení - prsa mi bude cucat akorát manžel - považuju za hroznou pitomost. Pochopila bych ledacos, ono kojení taky hodně fyzicky vyčerpává, takže třeba únava jako argument je taky relevantní. Ale tvrdit, že na mateřské bradavky má dospělý muž nárok a novorozeně nikoliv je prostě postavené na hlavu.
Geraltka | 8. 9. 2016 15:44
Taky mi to přijde nechutný. I od partnera a úplně hrozně. Vůbec si to nedovedu předstsavit, ale s tou pedofilií je to trochu výstřel vedle a je to ještě divnější nápad, než kojení.: )
Dáda | 8. 9. 2016 8:49
@Nekojím a co jako Vy jako znáte všechny matky tohoto světa, když říkáte "jedna z mála normálních"? Podívejte, každý má právo dělat si se svým tělem co chce, a nesouhlasím s matkami, které poučují ostatní a říkají jim, co je a co není správné. Takže napůl vlastně máte pravdu, na druhou stranu zcela nesouhlasím s tím, že je něco nenormálního nebo dokonce pedofilního na tom, abyste strkala svému dítěti do pusinky bradavku, abyste ho nakojila. Je to přirozené a odůvodnění je jednoduché-umělá výživa je otázkou maximálně jedné stovky let, dřív prostě ženy neměly na vybranou, pokud chtěly mít dítě a navíc pokud byly chudé a neměly ani na takové množství kravského mléka a laktace se nespustila, dítě prostě zemřelo. Ano, my jsme celkem bohatá civilizace a můžeme si vybrat, zda kojit či ne a je to naše věc. Je ale zjevné, že máte jiný problém. To že děti pijí z ženského prsu mléko je prvek pudu sebezáchovy u dítěte a mateřského pudu u matky, to že muž jako součást sexuálních praktik cucá bradavky ženě je věc získaná a rozhodně to není jejich primární účel. A to není "moralizování", ale čistě můj názor. Nekojte si, to je Vaše věc, ale Váš názor zde mě utvrzuje v tom, že ten zásadní problém, který Vás vyvádí z rovnováhy je Váš pokřivený pohled na kojení (ať už je způsobený čímkoliv) a ne hysterické matky, které se snaží vnutit to nám, co kojit nechceme. Tyto hysterické matky totiž může každá normální a vyrovnaná matka, která se rozhodla nekojit, poslat do háje
Dáda | 8. 9. 2016 8:39
@Merlin Asi tak
Katka | 6. 9. 2016 16:22
Asi bych dokázala pochopit, že někdo kojit nechce. Ale být tak hulvátská a vyjadřovat se takovým způsobem o ostatních lidech, to je moc. Co se týče tématu, je mi vašeho dítěte upřímně líto. Píšete, že ho milujete, a přitom už po narození mu nejste schopna dát, co potřebuje. Říct, že kojit je pouze vaše rozhodnutí je, jakoby jste řekla, že je vaše rozhodnutí, jestli dítě zabijete nebo ne, porodíte do záchodu apod.. Extrémní, nicméně stejný princip. Nechápu, proč si takový lidi pořizují děti...
Zezula | 6. 9. 2016 11:22
Můžu se zeptat, co je na kojení pedofilního? To asi musí být i mytí genitálií dítěte... Každopádně, pokud cítíte, že to ve vás pohled na kojené dítě vzbuzuje něco ne zcela normálního, tak by bylo dobré začít to řešit co nejdříve. Už s ohledem na fakt, že máte doma dítě.To, že nekojíte je Vaše věc. Ale to, čím své rozhodnutí zdůvodňujete, normální není. Kdybyste řekla, že chcete mít hezká prsa. Ale pedofilie není legrace.
rhapsodyinpink | 4. 9. 2016 20:33
Sice věřím, že je pro citové pouto i imunitu lepší kojit, ale někdo to z nějakého důvodu nemusí chtít a zvládat. Hlavně když je jinak všechno v pořádku a jste spokojená rodinka, doufám
ROMANA | 3. 9. 2016 21:18
Thttp://www.maminka.cz/Client.Images/Smileys/13.... že nechcete kojit je jen vaše věc. Já jsem kojila své dítě přes 2 roky a pro mě není nic přirozenějšího a krásnějšího než kojit je to sblížení mezi maminkou a jejím maličkým. Vlastně je mi vás líto že to cítíte právě takhle. Jen by mě zajímalo co je přirozené na sání koz od partnera a co je nepřirozené na sání od miminka,nebo jaký mozek máte vy když kojící matky ho mají vykojený. NEDEJ BOŽE KDYBY NAJEDNOU PŘIŠLO VAŠEMU PERTNEROVI NECHUTNÉ CUCAT VÁM KOZYhttp://www.maminka.cz/Client.Images/Smileys/ico... CO BY STE DĚLALAhttp://www.maminka.cz/Client.Images/Smileys/ico...
Merlin | 3. 9. 2016 13:38
@Nekojím a co jako Když nestojíš o názory druhých lidí a okolí tě nezajímá,proč tady zveřejňuješ své inteligentní názory na internetu.
Merlin | 3. 9. 2016 13:31
Je evidentní,že jste také jako dítě nebyla kojená.- Kromě nejlepších živin a protilátek (pokud je matka zdravá,a žije zdravě) vytváří kojením citové pouto s dítětem.Kojení je investice do budoucího života vašeho potomka.Možná i do vaší budoucnosti až budete stará a budete se divit,že na vás vlastní dítě z vysoka ...Ale možná se ve Vašem případě pletu.Umělá výživa je zřejmě ve vašem případě asi to nejlepší co svému dítěti můžete dát...VAŠE ROZHODNUTÍ - Zaděláno na LGBT a jiné nepřirozené vzorce chování...
1 2
Autor tohoto tématu zvolil, že odpovídat mohou pouze přihlášení diskutující. Přihlaste se, případně se před tím zdarma zaregistrujte.

Posílat příspěvky e-mailem:
E-mail:
reklama
Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Den má své zápory, to platí i pro vaši pracovní činnost ve spojení se solidními kolegy. Během nakládání s předměty při stěhování, nebo…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama