reklama

Vysazení antikoncepce

Zpět na hlavní stránku diskuzí KarolN | 12. 10. 2012 10:58
Zdravím Vás tu všechny, jsem tu nová. S manželem se budeme teď snažit o miminko. A tak jsem se chtěla zeptat, jestli máte někdo zkušenosti.. Před týdnem jsem vysadila antikoncepci, dostavila se menstruace a asi dva dny po ní se mi začalo dělat špatně od žaludku, motání hlavy, kolísání nálad. Máte s tím někdo zkušenosti? Může to být reakce těla po vysazení HA? Děkuju moc
Celkem 28 odpovědí Řazení příspěvků jako dřív
Martina.Leousi | 4. 6. 2013 9:42
@Very Tohle je dobré vědět, avšak já mám velký předpoklad k tomu mít dvojčata, jak ze strany mé rodiny tak z přítelovi strany (protože on má dvojče). Tak doufám, že když vysadím antikoncepci tak z toho nebudou čtyřčata. :)
Very | 26. 5. 2013 12:46
@Very jo, omlouvám se, že j sem vám vlezla do rozhovoru ...mojí kamarádce se to takhle přesně stalo, vysadila prášky, pak honem šup šup na to, a byla z toho dvojčátka
Very | 26. 5. 2013 12:45
@Denny tak je to lepší, pokud nechceš riskovat víc dětí najednou
Denny | 26. 5. 2013 11:19
Tak že spíše si dát aspoň minimálně měsíc pozor,že?
Wery | 26. 5. 2013 10:50
ahoj Denny.....je pravda, že když vysadíš antiko, můžou se uvolnit i dvě či více vajíček najednou, tudíž se může stát, že když se podaří těhu, můžou to být i dvojčata....
Denny | 26. 5. 2013 10:30
Ahojky..:)chtěla jsem se optat chtěla bych za necelý 3měsíce vysadit HA,ale vůbec nevím zda se můžeme snažit už od začátku vysazení nebo si dát chvilku pozor, jak se říká mohly by být hned dvojčátka..Je to pravda..??Je tu někdo kdo se někoho na to někdy ptal??? Děkuji moc :)
Lucka | 19. 5. 2013 13:32
@Ili Dobry den,pokud by nekdo chtel tak taky muzu nabidnou kontakt na mou dobrou kartarku,dela mi karty pres email uz 3roky a naprosta spokojenost. vestbamartina@seznam.cz
Ili | 15. 5. 2013 19:51
Dobrý den, je mi 25 a příteli 27.Začínáme hodně přemýšlet o miminku.Mám poslední dvě plátíčka antikoncepce a přemýšlím že pro další už si nezajdu.Na druhou stranu mám ale strach.Z mamčiné strany všichni umřeli na rakovinu,jí ji zjistili taky,tak se ptám jestli když zajdu na gyndu a řeknu o tom doktorce jestli mi může udělat nějaké vyšetření bez zbytečných řečí typu:že pokud nemám bulku nebo jiné podezření není vyšetření třeba.Děkuji za každou odpověď a radu
Šárka | 27. 3. 2013 21:29
Ahoj, já také vysadila antikoncepci a hned patý den bez prášků nám dokonce i praskl kondom. Chtěla jsme se poradit zda je možné takhle brzy otěhotnět?. Už teď pociťuji změny nálady, chce se mi pořád brečet a chodím často na záchod, myslíte že vysazení antikoncepce může mít až takový vliv na hormony? Prášky jsme nepřetržitě brala 5 let.
Lucka | 23. 3. 2013 14:37
@Niki Niki, asi to chce fakt klid. My mame 2,5leteho syna,ke kteramu jsme prisli jak slepi k houslim, kdyz jsme se rozhodli,ze je cas na druhe, tak jsem se prvni mesic strasne divila, jak to ze ne, 2.mesic uz jsem byla nastvana, tak jsem se na to vyprdla, dost jsem pracovala, sportovala a 3. mesic bum, uz jsem to nedostala. Ted se jen modlim, aby bylo vsechno v poradku, pristi tyden se chystam k dr.
Lucka | 23. 3. 2013 14:32
@KarolN Měla jsem to samé, dalším cyklem se to zlepšilo, ale pořád žádná sláva a po 2. menstruaci uz mi bylo uplně dobře. 3. menstruace už se nedostavila, tak snad bude vše ok a bude miminko :) jen je mi teď zas špatně pořád od žaludku =-O
| 28. 2. 2013 12:42
Ahoj Holky :)) tak jsem poctivě brala kys.listovou tři měsíce před vysazením antikoncepce a teď se snažíme o miminko ( tedy druhé v pořadí ) Naše První dcerka má 13 měsíců - těhotná jsem byla hned první měsíc po vysazení antikoncepce tak doufáme že i tentokrát to výjde napoprvé :)) a pan doktor mi nic o možnosti dvojčat při těhotenství v prvním měsíci o vysazení neříkal . tak uvidíme - i když já bych dvojčátka brala ( ale spíš proto že naše ELinka byla a je extrémně hodné dítě a už od narození spí celou noc ) tka uvidíme :))







Makulenka713 | 19. 1. 2013 21:03
Ahojky, prosím o radu... chci vysadit antikoncepci < a tak by mě zajímalo jestli někdo z vás má zkušenosti s tím jestli je lepší brát nějaké vitamíny. Jestli se mám poradit s doktorem nebo ne... Ptala jsem se ho jen jestli předtím než vysadím prášky mám jít na kontrolu nebo ne a řekl, že to není potřeba. Prosím nějaké doporučení? Děkuji
KarolN | 15. 1. 2013 16:14
Ahoj Lucíšku. Taky jsem to takhle jednou měla. Nakonec mi píchla taky vyvolávačku. Prý nevadí ani když je někdo těhotný. Tak počkej a uvidíš. já to mám pořád taky strašně rozhozený. Držím pěsti...
Lucíšek87 | 15. 1. 2013 15:59
Ahojky chtěla bych se zeptat - už 8 měsíců se snažíme o mimi po vysazení antikoncepce to mám furt děsně rozházené, podle ovulačních testů prý ovulaci nemám, ted ale bohužel se mi nedostavila ms, poslední 11.12. včera jsem byla u doktora s 8 denním zpožděním a nic tam není řekl mi že pokud se nedostaví ms do 14 dní že mám přijít a píchne mi vyvolávačku. je nějaká šance že by tam mimi mohlo být? V den kdy jsem měla dostat ms mi bylo blbě, a teď každý večer mám křeče jako bych měla ms. jsem děsně nafouklá ale žádné jiné změny nepozoruji, těhotenský test byl negativní.
Díky za své názory
jecnatereza | 13. 1. 2013 11:43
Zdravím holky..
Chtěla bych se zeptat, s přítelem jsme se rozhodli, že se začnem snažit o miminko, tak jsem si došla ke gynekoložce, ta se nejdřív divila-je mi 19let, ale pak řekla, že tedy mám normálně dobrat antikoncepci a pak už další nebrat, ale že si první měsíc máme dávat pozor, ne kvůlij tomu, že by po HA byly nějaký špatný látky v těle a miminko by nebylo zdraví, ale prý je největší pravděpodobnost, že bych měla dvojčata a to by s mou váhou bylo dost složité, potřebovala bych přibrat.... Také vám tohle gynekolog řekl, slyšeli jste to někde? a jaké s tím máte zkušenosti-snažili jste se hned po vysazení?.. Momentálně mám po první menstruaci po vysazení, takže právě od této doby můžu... otázkou je zda mám.. Děkuji, dvojčátka opravdu nechci, to bych asi opravdu nezvládla.
Ninča | 12. 1. 2013 21:56
Dobrý den. Já jsem vysadila antikoncepci před rokem, po 7 letech užívaní (středně silná, tabletky, průběžne různé značky). Začali mi totiž praskat všude po těle žilky a objevily se doknce i křečové žíly. Vysadila jsem v půlce cyklu a pak jsem cca 2 měsíce neměla měsíčky :-S . S přítelem jsme málem kupovali kočárek, všechno vypadlo, jak kdybych byla těhotná - bylo mi blbě, otekly mi prsa a boleli mě bradavky, dokonce i těhotěnský test vyšel falešně pozitivní (slabulinká čárečka, ale byla tam) ... no a u gyneklogičky se zjistilo, že to je luteální cysta (z tzv. žlutého tělíska, jenž udržuje těhotenství a vylučuje hormon progesteron) =-O ... Týden a něco po zjištění cysta naštěstí praskla sama (děsná bolest) a pak normálně prišli měsíčky. Od té doby je mám pravidelně ... takže myslím, že to motání hlavy je docela normální
Ninča | 12. 1. 2013 21:46
Zdravím, chtěla by jse zeptat zda Vám taky po vysazení antikoncepce (u mě před rokem) ztmavly chloupky :'( a jak jste to pak řešily. Děkuji.
Vanda1 | 3. 12. 2012 20:20
no právě že jsem měla strach aby to nevyšlo hned tak jsem ještě začla brát kousek nového ale čím dřív by šlo vysadit tím bych byla raději, ještě jsem zkusila napsat doktorovi co na to říká on protože se tam ted bohužel nedostanu
KarolN | 3. 12. 2012 13:43
Myslím že můžeš kdykoliv.. menstruace se dostaví tak jako tak.. ale možná bude lepší dobrat celý platíčko, ať to nemáš rozházený.. já dobrala všechno
1 2
Autor tohoto tématu zvolil, že odpovídat mohou pouze přihlášení diskutující. Přihlaste se, případně se před tím zdarma zaregistrujte.

Posílat příspěvky e-mailem:
E-mail:
reklama
Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Máte tendenci vrhnout se do pracovního dobrodružství, které může být na vaše schopnosti náročnější, šéf vás v tom nepodpoří. Dokážete…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama