reklama

Čekání na menstruaci po kyretáži

Otázka

Vážený pane doktore,již jsem Vám psala ohledně toho,že už 3m nemestruuji po kyretáži.Dnes my byl u mého gynekologa opět aplikován Agolutin a mám následně docházet každý týden na injekci-dokud se menzes opět nedoství.Z Vaší minulé odpovědi jsem naznala,že je za potěbí i nějaké hormon.vyšetření,ultrazvuk,tak teď nevím jestli je postup adekvátní k příznakům?Jestli se menstuace doství pomocí injekcí a zhruba za jak dloho,nebo je opravdu potřeba i jiné vyšetření?Stašně moc chci miminko,tak bych ráda mensruovala co nejdříve.Velmi děkuji za odpověď a zdravím

Odpověď

Dobrý den, pokud máte dle UZ stále nízkou sliznici, tak je pravděpodobné, že máte nízkou hladinu estrogenů, a tudíž opakované aplikování Agolutinu bude neúpěšné. Záleží na ultrazvukovém nálezu. Je možné aplikovat Agofolin (což je estrogen) a sledovat růst Vaší sliznice. Poté teprve můžete menstruovat.

Jan Smrčina

Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Prožila jste si velké zklamání a nedá se očekávat, že byste se dala do pořádku okamžitě. I přesto se zdá, jakoby to od vás někteří…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama