reklama

Plynatost u dítěte

Otázka

Dobrý den, nevím, jestli mi poradíte. Mám 2,5 měsíčního syna, která začal trpět plynatostí více než dříve. Jídelníček jsem nijak neměnila, syn byl ovšem týden léčen atb Ospen. Kromě toho jsem začala užívat antikoncepci Azalia. Myslíte, že něco z toho může mít na synovo zažívání vliv?

Odpověď

Dobrý den, děkuji Vám za dotaz, Co se týká antikoncepce, tak to by vliv mít nemělo, bohužel nevím ty antibiotika, to je spíš otázka na lékaře. Zkuste se domluvit s pediatrem nebo si zakupte v lékárně kapky na baby koliky - např. Sab simplex, Baby calm, Lefax atd. je jich nepřeberné množství a pomáhají :)

Lucka

Lucie Marková

Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

V zaměstnání vás čeká obtížné rozhodnutí, které bude vyžadovat delší přípravu a rozmýšlení. Nerozhodujte se ukvapeně, na výsledku vaší…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama