reklama

Pochva vydává divné zvuky

Otázka

Dobrý den,chtěla jsem se zeptat zda je to nějaký problém,v září jsem porodila,byla jsem na kontrole u svého gynekologa po šestinedělí,vše bylo o.k.,nyní mi pochva vydává divné zvuky,jako kdybych měla větry. A beru antinkoncepci Cerazete a krvácím,je to v pořádku?? Děkuji za odpověď

Odpověď

Dobrý den, při užívání tohoto typu antikoncepce je krvácení poměrně běžné, pokud kojíte vysaďte ji a chraňte se jinak (tělísko, kondom ...), pokud nekojíte, přejděte zpět na kombinovanou HAK. Pochva po porodu mění z podstaty svou anatomickou strukturu a již několikrát jsem tento problém od svých pacientek zažil. Uvidíte jak to bude dál, ale většinou dojde ke spontánní úpravě. Pokud ne může pomoci drobný chirurgický zákrok.

Jan Smrčina

Přihlásit se


AKTUÁLNÍ HOROSKOP

Vaše vytoužená meta už je tak blízko, že téměř nejste schopná myslet na nic jiného. Pro vaše blízké je velmi těžké s vámi komunikovat,…
Maminka na Facebooku


reklama

Výpočet data porodu


Spočítejte si ovulaci


reklama