Maminka.czŠkolák

10 kroků k dokonalému poprsí

Zdravá a krásná prsa si přeje každá žena. Vytoužený cíl není tak vzdálený, jak by se mohlo zdát. Držte se deseti bodů pro lepší ňadra a budete mile překvapená.
, Web Ulékaře.cz
6. 8. 2012
10 kroků k dokonalému poprsí

www.ulekare.cz

1. Cvičte – existuje celá řada cviků pro zpevnění ňader. Návody můžete najít na internetu, zde pro příklad uvádíme alespoň dva jednoduché cviky. První cvik: postavte se zpříma proti zdi, nakloňte se a opřete se o zeď rukama. Pak tlačte proti zdi tak silně, jak jenom můžete, po dobu asi deseti sekund. Uvolněte se a protřepejte ruce. Opakujte desetkrát za sebou. Druhý cvik: stůjte zpříma, ruce mírně ohnuté v loktech položte na kyčle. Pak se pomalým napínáním pokoušejte dotknout oběma ohnutými lokty za svými zády. Napínejte asi deset a patnáct sekund, pak uvolněte. Opakujte desetkrát.

2. Pečujte o prsy během kojení – bradavky v období kojení vždy udržujte čisté a suché, na prsy používejte kvalitní hydratační krém.

3. Zkuste masáž prsou– zabere jen pár minut, povzbudí krevní i lymfatický oběh a můžete ji spojit i se samovyšetřením.

4. Nepodceňujte speciální kosmetiku – na trhu je dostatek olejů, tělových mlék i speciálních krémů, u kterých výrobci slibují pevnější a větší ňadra. I kdyby to nebyla tak úplně pravda, hydratační a zvláčňující péči si vaše ňadra určitě zaslouží.

5. Dopřejte si sprchu – střídavé sprchování teplou a studenou vodou podporuje krevní oběh. Pravidelné sprchování (nebo spíše masáž) teplou vodou zase podle některých doporučení pomáhá udržet ňadra plná a pružná.

6. Kouzlete s podprsenkou – správný výběr podprsenky je pro vzhled vašich ňader klíčový. Plná ňadra potřebují oporu, to znamená široká ramínka a podpůrný pruh pod prsy. Malá ňadra zase zvýrazníte pomocí vhodného tvaru košíčků.

7. Sportujte– pravidelný pohyb tvaruje postavu a také vaše ňadra. Nejvhodnější je aerobní fyzická aktivita zatěžující co největší svalové skupiny, jako jsou běh, plavání nebo jízda na kole.

ČTĚTE TAKÉ: Jak se mění prsa. Od puberty k menopauze

8. Naučte se samovyšetření – samovyšetření prsů, kdy pohmatem pátráme po změnách v prsní tkáni, provádíme jedenkrát měsíčně. Pokud nevíte, jak na to, podívejte se na naše video Hmatové samovyšetření prsu metodou MammaCare.

9. Nechte se vyšetřit odborníkem – samovyšetření je důležité, ale mamografické vyšetření dokáže odhalit i změny, které jsou dosud nehmatné.

10. Milujte se – kvalitní sexuální život a partnerský vztah vám sice ňadra nezvětší, ale dodá vám sebedůvěru, díky které budou určitě vypadat ještě lépe.

www.ulekare.cz

Přidat příspěvek
Komentáře k článku
Mohlo by vás zajímat
Stockholmský syndrom: Zajímavý paradox lidského chování
LENKA (42 let): Chůva nám zachránila manželství
Mýty o klíšťatech: Nejlepší je zakousnuté klíště vykroutit. Jaké jsou ty další?
Jak si vybrat porodnici? Nevybírejte jen podle webovek, ale jděte na prohlídku

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu