Maminka.czHubnutí po porodu

Chcete zhubnout? Zjistěte, kam se vám ukládá tuk. Pak to půjde snadněji

30. 11. 2018
Každému z nás se ukládá tuk jinam. Někdo přibírá na břiše, jiný kolem pasu, jiného zase trápí silnější hýždě a stehna. Podle těchto obrázků zjistěte, kde se vám tuk ukládá, a pak změňte styl života a stravování. Hubnutí vám půjde rychleji.

Po celém těle, hlavně v horní polovině

Jedná se o nejčastější typ obezity. Pokud se vám ukládá tuk zejména v horní polovině těla, přijímáte příliš mnoho kalorií, a to především cukrů. Tady pomůže změna jídelníčku – omezení sacharidů – a pohyb. Začněte třeba tím, že zkusíte chodit alespoň třicet minut denně svižnou chůzí. 

Začít hubnout bezprostředně po porodu? Ano nebo ne?

Oblast pasu

Pokud se vám ukládá tuk především v oblasti břicha a pasu, možná máte tendenci řešit stres nebo úzkosti jídlem. Něčím sladkým, chipsy pro potěšení, skleničkou alkoholu. Zkuste proti úzkostem bojovat jinak: Můžete je například rozdýchat nebo rozchodit.

Oblast hýždí

Pokud se vám tuk ukládá především v oblasti hýždí, viníků může být hned několik: strava přespříliš bohatá na lepek, sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Někdy je tento typ obezity spojován i s hormonální nerovnováhou. Zkuste omezit – ne úplně vynechat – pečivo, těstoviny, vyhněte se kouření i pití alkoholu.

Mateřství jako dieta. Byla jsem „Metráček“, po dětech jsem „Twiggi“
Klepněte pro větší obrázek

Oblast břicha

Pokud se vám hromadí tuk především v přední části břicha, zaměřte se na bílkoviny. Zvyšte jejich příjem a omezte tuky. V kombinaci s vhodným cvičením vám pomohou budovat svaly a zpevňovat břišní stěnu. Vyhýbejte se kouření, můžete být náchylní k problémům s dýcháním.

Dolní část těla

Tento typ postavy je často podmíněn geneticky. Určitě pomůže zvolit vhodný jídelníček, ideální je konzultovat ho s výživovým poradcem. A určitě vám prospěje, pokud budete pokud možno všechny schody, které za den potkáte, zdolávat po svých.

 

Témata: Zdraví, Mateřství, Hubnutí po porodu, Stravování, Vhodný jídelníček, Výživový poradce, Dolní část, Pas, Svižná chůze, Břišní stěna, Přední část, Sedavé zaměstnání, Hormonální nerovnováha, Styl života, Oblast břicha, Celé tělo, Nejčastější typ, Břicho, Hubnutí, Stehno, Tuk, Hýždě, Horní polovina, Vhodné cvičení

Mohlo by vás zajímat
Jakub dceru rozmazluje, tak jsem to zakázala, říká Agáta Prachařová
Klasické fotky mimin jsou nuda. Tenhle táta proto fotí děti jinak
Mateřská dovolená 2019 – vše, co potřebujete vědět
Nejlepší rady, jak se vypořádat s prdíky, od Marie Doležalové
Přiznání: S miminkem se nudím. Co s tím? Vyzkoušejte naše rady
Žila s psychopatem a násilníkem. Víra jí však bránila v rozvodu
Tajemný Rh faktor. Proč je důležité jej znát?
Rodičovské vychytávky. Co dospělí nevymyslí, aby měli klid od dětí?
Lilia Khousnoutdinová: Synovu placentu jsem pohřbila pod ořech, na dceřině roste lípa

Horoskopy

Kozoroh Ještě pár dní nazpět jste byli výkonní na sto procent a nadřízený si mnul nad vaší prací ruce. Jenže už…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Vojtěch, Gerhard, Vojta





Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Předplatné

Aktuální číslo časopisu