Maminka.czHubnutí po porodu

Chcete zhubnout? Zjistěte, kam se vám ukládá tuk. Pak to půjde snadněji

30. 11. 2018
Každému z nás se ukládá tuk jinam. Někdo přibírá na břiše, jiný kolem pasu, jiného zase trápí silnější hýždě a stehna. Podle těchto obrázků zjistěte, kde se vám tuk ukládá, a pak změňte styl života a stravování. Hubnutí vám půjde rychleji.

Po celém těle, hlavně v horní polovině

Jedná se o nejčastější typ obezity. Pokud se vám ukládá tuk zejména v horní polovině těla, přijímáte příliš mnoho kalorií, a to především cukrů. Tady pomůže změna jídelníčku – omezení sacharidů – a pohyb. Začněte třeba tím, že zkusíte chodit alespoň třicet minut denně svižnou chůzí. 

Začít hubnout bezprostředně po porodu? Ano nebo ne?

Oblast pasu

Pokud se vám ukládá tuk především v oblasti břicha a pasu, možná máte tendenci řešit stres nebo úzkosti jídlem. Něčím sladkým, chipsy pro potěšení, skleničkou alkoholu. Zkuste proti úzkostem bojovat jinak: Můžete je například rozdýchat nebo rozchodit.

Oblast hýždí

Pokud se vám tuk ukládá především v oblasti hýždí, viníků může být hned několik: strava přespříliš bohatá na lepek, sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Někdy je tento typ obezity spojován i s hormonální nerovnováhou. Zkuste omezit – ne úplně vynechat – pečivo, těstoviny, vyhněte se kouření i pití alkoholu.

Mateřství jako dieta. Byla jsem „Metráček“, po dětech jsem „Twiggi“
Klepněte pro větší obrázek

Oblast břicha

Pokud se vám hromadí tuk především v přední části břicha, zaměřte se na bílkoviny. Zvyšte jejich příjem a omezte tuky. V kombinaci s vhodným cvičením vám pomohou budovat svaly a zpevňovat břišní stěnu. Vyhýbejte se kouření, můžete být náchylní k problémům s dýcháním.

Dolní část těla

Tento typ postavy je často podmíněn geneticky. Určitě pomůže zvolit vhodný jídelníček, ideální je konzultovat ho s výživovým poradcem. A určitě vám prospěje, pokud budete pokud možno všechny schody, které za den potkáte, zdolávat po svých.

 

Témata: Zdraví, Mateřství, Hubnutí po porodu, Dolní část, Nejčastější typ, Styl života, Hubnutí, Výživový poradce, Schody, Hýždě, Břišní stěna, Stravování, Svižná chůze, Celé tělo, Tuk, Pas, Hormonální nerovnováha, Potěšení, Sedavé zaměstnání, Přední část, Vhodný jídelníček, Břicho, Oblast břicha, Vhodné cvičení, Stehno

Mohlo by vás zajímat
S dětmi jsem dospěl. Kvůli nim jsem přestal pít alkohol, říká Tomáš Třeštík
Růstový spurt: Období nenasytného kojence vás potká několikrát
O druhé dítě se snažíme už osm let. Pořád se nevzdávám naděje
Máte přecitlivělé dítě? Zdánlivá slabost může být výhrou
Přiznání: Nenávidím mateřství. Dceru miluji, ale být matkou mě štve!
Nemá šanci přežít, řekli těhotné ženě. Plánovala synovi pohřeb, teď slaví rok
Rodičovská dovolená 2020: Vše, co o ní potřebujete vědět
Dcery Karla Gotta: Která zdědila tátův talent? A která se mu nejvíc podobá?
Úzkostné stavy se mohou projevovat různě. A co když je má celá rodina?

Horoskopy

Vodnář Oslavujte své úspěchy, ale zase to nepřehánějte. Je pravda, že makáte na plné obrátky a kolegové vám…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Tibor, Diego





Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Předplatné

Aktuální číslo časopisu