Maminka.czHubnutí po porodu

Chcete zhubnout? Zjistěte, kam se vám ukládá tuk. Pak to půjde snadněji

30. 11. 2018
Každému z nás se ukládá tuk jinam. Někdo přibírá na břiše, jiný kolem pasu, jiného zase trápí silnější hýždě a stehna. Podle těchto obrázků zjistěte, kde se vám tuk ukládá, a pak změňte styl života a stravování. Hubnutí vám půjde rychleji.

Po celém těle, hlavně v horní polovině

Jedná se o nejčastější typ obezity. Pokud se vám ukládá tuk zejména v horní polovině těla, přijímáte příliš mnoho kalorií, a to především cukrů. Tady pomůže změna jídelníčku – omezení sacharidů – a pohyb. Začněte třeba tím, že zkusíte chodit alespoň třicet minut denně svižnou chůzí. 

Začít hubnout bezprostředně po porodu? Ano nebo ne?

Oblast pasu

Pokud se vám ukládá tuk především v oblasti břicha a pasu, možná máte tendenci řešit stres nebo úzkosti jídlem. Něčím sladkým, chipsy pro potěšení, skleničkou alkoholu. Zkuste proti úzkostem bojovat jinak: Můžete je například rozdýchat nebo rozchodit.

Oblast hýždí

Pokud se vám tuk ukládá především v oblasti hýždí, viníků může být hned několik: strava přespříliš bohatá na lepek, sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Někdy je tento typ obezity spojován i s hormonální nerovnováhou. Zkuste omezit – ne úplně vynechat – pečivo, těstoviny, vyhněte se kouření i pití alkoholu.

Mateřství jako dieta. Byla jsem „Metráček“, po dětech jsem „Twiggi“
Klepněte pro větší obrázek

Oblast břicha

Pokud se vám hromadí tuk především v přední části břicha, zaměřte se na bílkoviny. Zvyšte jejich příjem a omezte tuky. V kombinaci s vhodným cvičením vám pomohou budovat svaly a zpevňovat břišní stěnu. Vyhýbejte se kouření, můžete být náchylní k problémům s dýcháním.

Dolní část těla

Tento typ postavy je často podmíněn geneticky. Určitě pomůže zvolit vhodný jídelníček, ideální je konzultovat ho s výživovým poradcem. A určitě vám prospěje, pokud budete pokud možno všechny schody, které za den potkáte, zdolávat po svých.

 

Témata: Zdraví, Mateřství, Hubnutí po porodu, Vhodné cvičení, Styl života, Hubnutí, Vhodný jídelníček, Výživový poradce, Nejčastější typ, Břicho, Potěšení, Poradce, Celé tělo, Tuk, Pas, Sedavé zaměstnání, Dolní část, Svižná chůze, Oblast břicha, Přední část, Břišní stěna, Schody, Stehno, Hormonální nerovnováha, Stravování

Mohlo by vás zajímat
Bez cenzury a hlavně vtipně: Život s malými dětmi přesně takový, jaký je
Děti, které po narození vypadají jako naštvaní staříci! Nebo filmové hvězdy
Jaké to je pořídit si dítě ve 20 a ve 40? Rozdíly, které mě překvapily
Nástup do školky s dítětem zamává. Proč chodí domů tak unavené?
Vendula Pizingerová: Těhotná ve dvaadvaceti a v osmačtyřiceti? V čem má být rozdíl?
Kolik slov skutečně mají umět dvouleté děti. Hlavně na ně nikdy nešišlejte!
Šéfkuchař Přemek Forejt: Jsem krkavčí táta. Dceru nevídám moc často
Po letech: Nafotili znovu oblíbené fotky z rodinného alba. To musíte vidět!
Pozor! 7 věcí, kterými rodiče škodí pohybovému vývoji nejmenších dětí

Horoskopy

Štír Sbalte si nejnutnější a vydejte se na výlet. Nejlépe vám bude ve společnosti přátel. Rodinné vazby jsou…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Václav, Václava





Aktuální vydání

Aktuální číslo časopisu

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Výhodné předplatné

Objednat předplatné