Maminka.czHubnutí po porodu

Chcete zhubnout? Zjistěte, kam se vám ukládá tuk. Pak to půjde snadněji

30. 11. 2018
Každému z nás se ukládá tuk jinam. Někdo přibírá na břiše, jiný kolem pasu, jiného zase trápí silnější hýždě a stehna. Podle těchto obrázků zjistěte, kde se vám tuk ukládá, a pak změňte styl života a stravování. Hubnutí vám půjde rychleji.

Po celém těle, hlavně v horní polovině

Jedná se o nejčastější typ obezity. Pokud se vám ukládá tuk zejména v horní polovině těla, přijímáte příliš mnoho kalorií, a to především cukrů. Tady pomůže změna jídelníčku – omezení sacharidů – a pohyb. Začněte třeba tím, že zkusíte chodit alespoň třicet minut denně svižnou chůzí. 

Začít hubnout bezprostředně po porodu? Ano nebo ne?

Oblast pasu

Pokud se vám ukládá tuk především v oblasti břicha a pasu, možná máte tendenci řešit stres nebo úzkosti jídlem. Něčím sladkým, chipsy pro potěšení, skleničkou alkoholu. Zkuste proti úzkostem bojovat jinak: Můžete je například rozdýchat nebo rozchodit.

Oblast hýždí

Pokud se vám tuk ukládá především v oblasti hýždí, viníků může být hned několik: strava přespříliš bohatá na lepek, sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Někdy je tento typ obezity spojován i s hormonální nerovnováhou. Zkuste omezit – ne úplně vynechat – pečivo, těstoviny, vyhněte se kouření i pití alkoholu.

Mateřství jako dieta. Byla jsem „Metráček“, po dětech jsem „Twiggi“
Klepněte pro větší obrázek

Oblast břicha

Pokud se vám hromadí tuk především v přední části břicha, zaměřte se na bílkoviny. Zvyšte jejich příjem a omezte tuky. V kombinaci s vhodným cvičením vám pomohou budovat svaly a zpevňovat břišní stěnu. Vyhýbejte se kouření, můžete být náchylní k problémům s dýcháním.

Dolní část těla

Tento typ postavy je často podmíněn geneticky. Určitě pomůže zvolit vhodný jídelníček, ideální je konzultovat ho s výživovým poradcem. A určitě vám prospěje, pokud budete pokud možno všechny schody, které za den potkáte, zdolávat po svých.

 

povleceni
Témata: Zdraví, Hubnutí po porodu, Mateřství, Nejčastější typ, Břicho, Pas, Poradce, Vhodné cvičení, Celé tělo, Stravování, Styl života, Hýždě, Sedavé zaměstnání, Oblast břicha, Břišní stěna, Tuk, Hubnutí, Dolní část, Stehno, Výživový poradce, Svižná chůze, Přední část, Schody, Vhodný jídelníček, Horní polovina

Mohlo by vás zajímat
Tahle sexy plus size modelka Hilda vás pobaví. A třeba se i poznáte
Aneta Krejčíková je dvojnásobná máma, má dceru! Jak se jmenuje?
Matka rodila na zahradě, kde si hrály děti. Porod natočila a zveřejnila
Marie Doležalová: Celé léto jsem tajila, že znovu čekáme zázrak
Zimní děti versus ty letní: Datum narození ovlivňuje zdraví i charakter
Růstový spurt: Období nenasytného kojence vás potká několikrát
Meghan vyrazila se synem Archiem na procházku. Ale co to nosítko?
Žádost o rodičovský příspěvek: Návod, jak a kde rodičák jednoduše vyřídit
To byla ostuda! Účesy, s nimiž už byste dneska mezi lidi nevylezli

Horoskopy

Ryby Nadřízenému se líbí vaše výsledné výkony, i když preferujete pomalejší pracovní tempo. O všem hodně…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Dalibor, Tara, Fatima





Aktuální vydání

Aktuální číslo časopisu

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Výhodné předplatné

Objednat předplatné