Maminka.czHubnutí po porodu

Chcete zhubnout? Zjistěte, kam se vám ukládá tuk. Pak to půjde snadněji

30. 11. 2018
Každému z nás se ukládá tuk jinam. Někdo přibírá na břiše, jiný kolem pasu, jiného zase trápí silnější hýždě a stehna. Podle těchto obrázků zjistěte, kde se vám tuk ukládá, a pak změňte styl života a stravování. Hubnutí vám půjde rychleji.

Po celém těle, hlavně v horní polovině

Jedná se o nejčastější typ obezity. Pokud se vám ukládá tuk zejména v horní polovině těla, přijímáte příliš mnoho kalorií, a to především cukrů. Tady pomůže změna jídelníčku – omezení sacharidů – a pohyb. Začněte třeba tím, že zkusíte chodit alespoň třicet minut denně svižnou chůzí. 

Začít hubnout bezprostředně po porodu? Ano nebo ne?

Oblast pasu

Pokud se vám ukládá tuk především v oblasti břicha a pasu, možná máte tendenci řešit stres nebo úzkosti jídlem. Něčím sladkým, chipsy pro potěšení, skleničkou alkoholu. Zkuste proti úzkostem bojovat jinak: Můžete je například rozdýchat nebo rozchodit.

Oblast hýždí

Pokud se vám tuk ukládá především v oblasti hýždí, viníků může být hned několik: strava přespříliš bohatá na lepek, sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Někdy je tento typ obezity spojován i s hormonální nerovnováhou. Zkuste omezit – ne úplně vynechat – pečivo, těstoviny, vyhněte se kouření i pití alkoholu.

Mateřství jako dieta. Byla jsem „Metráček“, po dětech jsem „Twiggi“
Klepněte pro větší obrázek

Oblast břicha

Pokud se vám hromadí tuk především v přední části břicha, zaměřte se na bílkoviny. Zvyšte jejich příjem a omezte tuky. V kombinaci s vhodným cvičením vám pomohou budovat svaly a zpevňovat břišní stěnu. Vyhýbejte se kouření, můžete být náchylní k problémům s dýcháním.

Dolní část těla

Tento typ postavy je často podmíněn geneticky. Určitě pomůže zvolit vhodný jídelníček, ideální je konzultovat ho s výživovým poradcem. A určitě vám prospěje, pokud budete pokud možno všechny schody, které za den potkáte, zdolávat po svých.

 

Témata: Zdraví, Hubnutí po porodu, Mateřství, Horní polovina, Styl života, Oblast břicha, Stravování, Přední část, Břišní stěna, Hubnutí, Pas, Vhodný jídelníček, Stehno, Celé tělo, Svižná chůze, Břicho, Výživový poradce, Dolní část, Vhodné cvičení, Tuk, Hýždě, Nejčastější typ, Hormonální nerovnováha, Sedavé zaměstnání

Mohlo by vás zajímat
Jsem v tom? Jak poznáte, že jste těhotná, i bez testu
Matka kojila dceru neuvěřitelných devět let! Čekala, až se sama odstaví
Problémy se spánkem má třetina dětí. Chce to režim, říká odborník
Předčasný porod: Nikdo na světe ho neumí zastavit, říká porodník
Miminko po císaři mějte co nejvíce u sebe. Co vás po operaci čeká?
To je ale bříško! Takhle vypadá těhotenství s trojčaty týden po týdnu
Babičky mají rozmazlovat, ale tchyně to opravdu přehání
Zázračná dýně: Vyžene roupy i tasemnice, léčí záněty močových cest!
Poznáte moluska? Podívejte se, jak vypadají a jak se jich zbavit

Horoskopy

Vodnář Vodnářův volný den proběhne v klidné atmosféře. S partnerem se začínají vnímat a odpouštět si vzájemné…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Albína, Albina, Adelaida





Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Předplatné

Aktuální číslo časopisu