Maminka.czHubnutí po porodu

Chcete zhubnout? Zjistěte, kam se vám ukládá tuk. Pak to půjde snadněji

30. 11. 2018
Každému z nás se ukládá tuk jinam. Někdo přibírá na břiše, jiný kolem pasu, jiného zase trápí silnější hýždě a stehna. Podle těchto obrázků zjistěte, kde se vám tuk ukládá, a pak změňte styl života a stravování. Hubnutí vám půjde rychleji.

Po celém těle, hlavně v horní polovině

Jedná se o nejčastější typ obezity. Pokud se vám ukládá tuk zejména v horní polovině těla, přijímáte příliš mnoho kalorií, a to především cukrů. Tady pomůže změna jídelníčku – omezení sacharidů – a pohyb. Začněte třeba tím, že zkusíte chodit alespoň třicet minut denně svižnou chůzí. 

Začít hubnout bezprostředně po porodu? Ano nebo ne?

Oblast pasu

Pokud se vám ukládá tuk především v oblasti břicha a pasu, možná máte tendenci řešit stres nebo úzkosti jídlem. Něčím sladkým, chipsy pro potěšení, skleničkou alkoholu. Zkuste proti úzkostem bojovat jinak: Můžete je například rozdýchat nebo rozchodit.

Oblast hýždí

Pokud se vám tuk ukládá především v oblasti hýždí, viníků může být hned několik: strava přespříliš bohatá na lepek, sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Někdy je tento typ obezity spojován i s hormonální nerovnováhou. Zkuste omezit – ne úplně vynechat – pečivo, těstoviny, vyhněte se kouření i pití alkoholu.

Mateřství jako dieta. Byla jsem „Metráček“, po dětech jsem „Twiggi“
Klepněte pro větší obrázek

Oblast břicha

Pokud se vám hromadí tuk především v přední části břicha, zaměřte se na bílkoviny. Zvyšte jejich příjem a omezte tuky. V kombinaci s vhodným cvičením vám pomohou budovat svaly a zpevňovat břišní stěnu. Vyhýbejte se kouření, můžete být náchylní k problémům s dýcháním.

Dolní část těla

Tento typ postavy je často podmíněn geneticky. Určitě pomůže zvolit vhodný jídelníček, ideální je konzultovat ho s výživovým poradcem. A určitě vám prospěje, pokud budete pokud možno všechny schody, které za den potkáte, zdolávat po svých.

 

Témata: Zdraví, Mateřství, Hubnutí po porodu, Stravování, Celé tělo, Svižná chůze, Hormonální nerovnováha, Vhodné cvičení, Oblast břicha, Stehno, Tuk, Hubnutí, Přední část, Výživový poradce, Styl života, Horní polovina, Dolní část, Pas, Nejčastější typ, Břicho, Břišní stěna, Hýždě, Vhodný jídelníček, Sedavé zaměstnání

Mohlo by vás zajímat
Jsem v tom? Jak poznáte, že jste těhotná, i bez testu
Jakub dceru rozmazluje, tak jsem to zakázala, říká Agáta Prachařová
Takhle vypadá život s batoletem! Vtipná kreslířka skvěle zachytila mateřství
Syndrom náhlého úmrtí kojenců má zřejmě i biologickou příčinu
Největší rodičovské chyby při psaní domácích úkolů. Čeho se vyvarovat?
Děti mají náš smysl pro humor, takový drsnější, říká Aňa Geislerová
Rodičovská dovolená 2018 – vše, co potřebujete vědět
Opustil mě den po porodu. Vracela jsem se do prázdného bytu
Čekáte miminko? Oznámit to můžete vtipně a s nápadem. Třeba takto

Horoskopy

Střelec Nedáte si pokoj a neustále štengrujete kolegy v práci. Vašeho chování si všimne šéf a rozhodné se s…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Lenka, Eleonora, Lena





Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Předplatné

Aktuální číslo časopisu