Maminka.czHubnutí po porodu

Chcete zhubnout? Zjistěte, kam se vám ukládá tuk. Pak to půjde snadněji

30. 11. 2018
Každému z nás se ukládá tuk jinam. Někdo přibírá na břiše, jiný kolem pasu, jiného zase trápí silnější hýždě a stehna. Podle těchto obrázků zjistěte, kde se vám tuk ukládá, a pak změňte styl života a stravování. Hubnutí vám půjde rychleji.

Po celém těle, hlavně v horní polovině

Jedná se o nejčastější typ obezity. Pokud se vám ukládá tuk zejména v horní polovině těla, přijímáte příliš mnoho kalorií, a to především cukrů. Tady pomůže změna jídelníčku – omezení sacharidů – a pohyb. Začněte třeba tím, že zkusíte chodit alespoň třicet minut denně svižnou chůzí. 

Začít hubnout bezprostředně po porodu? Ano nebo ne?

Oblast pasu

Pokud se vám ukládá tuk především v oblasti břicha a pasu, možná máte tendenci řešit stres nebo úzkosti jídlem. Něčím sladkým, chipsy pro potěšení, skleničkou alkoholu. Zkuste proti úzkostem bojovat jinak: Můžete je například rozdýchat nebo rozchodit.

Oblast hýždí

Pokud se vám tuk ukládá především v oblasti hýždí, viníků může být hned několik: strava přespříliš bohatá na lepek, sedavé zaměstnání a nedostatek pohybu. Někdy je tento typ obezity spojován i s hormonální nerovnováhou. Zkuste omezit – ne úplně vynechat – pečivo, těstoviny, vyhněte se kouření i pití alkoholu.

Mateřství jako dieta. Byla jsem „Metráček“, po dětech jsem „Twiggi“
Klepněte pro větší obrázek

Oblast břicha

Pokud se vám hromadí tuk především v přední části břicha, zaměřte se na bílkoviny. Zvyšte jejich příjem a omezte tuky. V kombinaci s vhodným cvičením vám pomohou budovat svaly a zpevňovat břišní stěnu. Vyhýbejte se kouření, můžete být náchylní k problémům s dýcháním.

Dolní část těla

Tento typ postavy je často podmíněn geneticky. Určitě pomůže zvolit vhodný jídelníček, ideální je konzultovat ho s výživovým poradcem. A určitě vám prospěje, pokud budete pokud možno všechny schody, které za den potkáte, zdolávat po svých.

 

Speciál časopisu Maminka Back to school
Témata: Zdraví, Mateřství, Hubnutí po porodu, Přední část, Pas, Stehno, Stravování, Výživový poradce, Horní polovina, Tuk, Hormonální nerovnováha, Hubnutí, Svižná chůze, Břicho, Celé tělo, Sedavé zaměstnání, Oblast břicha, Břišní stěna, Vhodné cvičení, Hýždě, Nejčastější typ, Potěšení, Styl života, Dolní část, Vhodný jídelníček

Mohlo by vás zajímat
Marie Doležalová: Po porodu jsme všechny tlusté. Kašleme na ostatní
Příliš plná plenka i připoutání lezce do kočárku! To vše škodí vývoji. Co ještě?
Teď, nebo nikdy! Na poslední pokus o miminko si půjčili. A mají trojčata
Babička plašička: Po návratu od tchyně se dcera bojí všeho!
Těhotenství je zásah do sebevědomí, říká tenistka Andrea Sestini Hlaváčková
Chtěla jsem rodit do vody a být krásná. Vše bylo jinak, říká Kristýna Leichtová
Lékařka mi řekla, že dcera je autistka. Ona ale špatně slyšela!
Syn se narodil s jinou barvou pleti, než má jeho táta. Podezírali mě z nevěry
Nechci být otrokem dětí. Dva potomci stačí, říká Agáta Prachařová

Horoskopy

Blíženci Pokud jste se s nikým v práci nepohádali, dopadl tento týden vlastně dobře. Pakliže jste se neudrželi,…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Sandra, Polyxena, Sanda





Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Předplatné

Aktuální číslo časopisu