Maminka.czPrezentace klienta

Děti patří do světa dospělých, říkají maminky a zakladatelky české designové značky Lunamies

redakce 29.  11.  2024
Česká značka Lunamies oslovuje rodiče, kteří chtějí skloubit praktičnost s estetikou. Nabízí personalizované světelné girlandy, stylové mikiny a vytváří designové dětské koutky, které mají dětem usnadnit integraci do světa dospělých.

[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]

Po úspěšném startu značky Lunamies, která se se svými originálními světelnými girlandami dostala do mnoha českých domácností, se její zakladatelky Petra Kubíčková a Samanta Budinová pustily do výroby vlastní kolekce mikin s názvem Daydream Together

Móda, která respektuje vkus rodičů

Mikiny jsou vyrobeny v České republice z velmi příjemné bavlny s certifikací OEKO-TEX. Mají univerzální kratší střih, krásně drží tvar a lze je kombinovat jak s tepláky, tak s šaty. Na přední straně je vyšitý nápis ROCKET MAMA a na zadní straně decentní výšivka Lunamies. A protože značka myslí nejen na maminky, mikiny lze pořídit i v dětském provedení, a to s nápisem ROCKET KIDDO.

Potřeba přijít s vlastní kvalitní kolekcí oblečení je reakcí na velké množství infantilní dětské módy, která se často obrací ke snaze zalíbit se dětem tím nejjednodušším způsobem – výraznými barvami a motivy známých postaviček. Takové oblečení ale často neodpovídá vkusu moderní maminky.

Prostor pro děti i rodiče

Plnohodnotně strávený čas s dětmi je vzhledem k dnešní zrychlené době vzácný a současná společnost to rodičům nijak neulehčuje. A proto se zakladatelky rozhodly zjednodušit maminkám život a pod značkou Stories by Lunamies se soustředí na oblast designu prodejních prostor se zaměřením právě na děti. Obě maminky si daly za cíl obohatit (nejen) ulice o trochu té dětské fantazie a zároveň dostat děti do světa dospělých. Chtějí tak ulehčit českým maminkám, které si díky dětským koutkům mohou vypít teplou kávu, napsat e-mail nebo třeba v klidu nakoupit. „Upřímně věříme, že děti patří do našeho světa, a proto pomáháme značkám a klientům vytvářet hravé, respektující prostory. Tam, kde jsou děti vítané a je jim přizpůsobené i prostředí, tam se zákazníci cítí příjemně,“ vysvětluje Samanta Budinová.

Oblíbené dětské koutky

Za sebou mají několik úspěšných realizací dětských koutků, mezi něž patří například řemeslná pekárna Zrno zrnko, prémiová česká značka s oblečením PBG studio anebo nově otevřený concept store s lokálními značkami The Store. „Snažíme se probudit v dětech kreativitu a zájem, ale zároveň jim nechat potřebný prostor k objevování. Naše dětské koutky jsou oblíbené jak u dětí, tak u rodičů, a to i díky jejich estetice,“ doplňuje Petra Kubíčková.

V budoucnu se chtějí podnikatelky – kromě rozšíření sortimentu Lunamies produktů – soustředit i na navrhování prostorů pro děti. Nejen v obchodech, kavárnách či restauracích, ale i ve státních institucích, jako jsou úřady, pošty nebo nemocnice. Tam totiž vidí velký nedostatek. Přítomnost prostorů vyhrazených dětem je dle jejich vlastní zkušenosti velkým přínosem pro zákazníky s dětmi.

Témata: Prezentace klienta, Rodiče, Zrno Zrnko, Maminka, Značka, Česká republika, Svět dospělých, Dětský koutek, Děti, Mikina, Zakladatelka, Girlanda