Maminka.czZdraví

Hubnutí po porodu: Šárka zhubla pohybem a pravidelným stravováním

, Časopis Maminka
29. 9. 2016
Hubnutí po porodu: Šárka zhubla pohybem a pravidelným stravováním
Hubnutí po porodu je o level těžší disciplína než diety před ním. Není totiž většinou čas na počítání kalorií či kilojoulů a vážení gramů ani na chození do posilovny a kosmetických salonů. Často tak k těm kilům po porodu přibudou ještě další a další a maminky se točí v začarovaném kruhu. Existují však ženy, které to dokázaly a které nám ostatním mohou být příkladem.

Začala jsem se hýbat

„Tím nejdůležitějším ale je, že jsem se začala hodně hýbat. Zpočátku jsem cvičila doma ve chvíli, když šel syn spát. Našla jsem program cvičitelky Jillian Michaels, podle které jsem cvičila s láhvemi vody, a první výsledky byly znát už po dvou týdnech. To mě doslova koplo, abych na sobě začala opravdu pracovat. Navíc jsem se přidala k jedné podpůrné skupině na Facebooku, kde se lidé ve svém úsilí navzájem podporují a hecují.

Díky cvičení podle Jilian Michaels jsem zhubla opravdu hodně, zpevnila si postavu a získala konečně sebevědomí.

 


Po čase jsem se rozhodla zkusit běhat a doslova jsem si to zamilovala. Chodím běhat třikrát až čtyřikrát týdně, a dokonce už si troufnu i na půlmaraton, který sice nemám za nejlepší čas, protože, jak říkám, jsem takový ten kochající se běžec, ale zlepšuji se. Za rok dokonce o dvanáct minut. Běháním si provětrám hlavu, spálím kalorie, ale hlavně je to pro mě společenská událost a rodinná zábava.

Po porodu zhubnete, nebojte!

Běhat totiž začal i můj manžel, který si troufne na maraton, a také obě naše děti. Někdo by mohl říct, že jsem za tři roky zhubla ‚jen‘ čtrnáct kilo, jenže já shodila dvanáct kilo tuku a nabrala svalovou hmotu, zpevnila tělo a vejdu se do oblečení, které jsem nosila na vysoké škole. Ještě na sobě musím pracovat, protože stále nemám postavu ani fyzičku takovou, jakou bych chtěla, ale jdu na to pomalu a s rozmyslem, abych ze sebe měla radost.“

Osvojte si pravidla batolecí stravy a zhubněte po porodu
Tajemství hubnutí po porodu:Nezáleží na kvantitě, ale kvalitě jídla
Témata: Zdraví, Časopis Maminka, Výživa a stravování, Jen pro maminku, Po porodu, Hubnutí po porodu, Hubnutí, Pohyb, Rodinná zábava, Analýza, Nutriční terapeut, Běžec, Nejlepší čas, Stravování, Chipsy, Zdravý vztah, Pór, Půlmaraton, Zdravé stravování, InBody

Mohlo by vás zajímat
Nejkrásnější fotky porodů? Vyhrála holčička koukající na novorozeného bratra
Představy vs. realita. Vánoční fotky dětí, které se tak úplně nepovedly
25 vychytávek, které vám ulehčí život s dětmi a vy je možná neznáte
Představy vs. mateřská realita! Děkujeme za tu upřímnost
Říkadla a říkanky: Proč je děti potřebují a jak jim škodí, když je neznají?
Kdysi a teď: Po letech se znovu nafotili, veselé i dojemné snímky vás dostanou
Rodičovská dovolená 2021: Vše, co o ní potřebujete vědět
Dokáže si hrát bez vaší pozornosti? Ne? Možná si za to můžete sami!
Zimní děti versus ty letní: Datum narození ovlivňuje zdraví i charakter

Horoskopy

Kozoroh Se členy rodiny si báječně rozumíte, a proto jste spokojení a vrníte jako kočky. V takovém klidu a…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Vladislav, Vladislava, Priska





Aktuální vydání

Aktuální číslo časopisu

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Výhodné předplatné

Objednat předplatné