Maminka.czHubnutí

7 jednoduchých způsobů, jak zhubnout do plavek i bez hladovění a posilovny

Simona Procházková LH inf 27.  6.  2022
Léto je jako stvořené pro odlehčení jídelníčku a shazování přebytečných kil. Posilování vás nebaví a přísné diety nejsou nic pro vás? Nelámejte nad svou postavou hůl. Naštěstí je tu ještě několik šikovných triků, které stojí za vyzkoušení. Spolehlivě nastartují hubnutí. Jděte na to chytře.

[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]

Vypusťte vodu

Určitě jste už slyšela o problému zvaném „zavodňování“. Tělo dospělého člověka je tvořeno 50 % vody, přesto má někdy tendenci hromadit si zásoby navíc. Ty pak způsobují oteklost a celkový pocit nafouknutí.

VIDEO: Podcast Maminka: Jak najít motivaci ke cvičení a zdravému životnímu stylu?

Nejčastější příčinou je stará známá sůl. V brambůrkách, tyčinkách, pizze a dalších pochutinách ji odhalíte snadno. Skrytá může zůstat v minerálních vodách. Pomocníkem při odbourávání přebytečné vody jsou bílkoviny. A paradoxně dostatečný pitný režim.

Nadopujte se vitaminy

Víte, že vitamin C podporuje odbourávání tuků? Oblíbenou vodu ochucenou citronem tedy pijte klidně ve velkém. Některé studie mluví o účinné kombinaci kofeinu a vitaminu – zvyšuje odolnost a výdrž.

Vitamin B obalí vaše nervy a stres, který je jedním z rizikových faktorů pro přibírání, nebude mít šanci. Navíc vám zajistí dobrou náladu a s tou se vždycky hubne líp. Dopřejte si na talíři luštěniny, vnitřnosti, drůbeží maso, listovou zeleninu, ořechy, celozrnné obilniny a mléčné výrobky.

Hit jménem přerušovaný půst: Nezaručuje hubnutí, hodí se jen pro někoho

Inspirujte se Šípkovou Růženkou

Nikdo po vás nechce zrovna spánkový maraton, přesto byste si počet hodin na lůžku měla pečlivě hlídat. Během nočního odpočinku totiž probíhá důležitá část cesty za ideální postavou. Tělo regeneruje a spaluje to, co jste přes den nevyběhala. Jen dokonale odpočinutý organismus totiž dokáže plnohodnotně zpracovat tuky a cukry, a nedělat si tak zásoby na horší časy.

Doplníte energii a zamezíte potřebě hledat ji v jídle – není nic horšího než vlčí hlad po probdělé noci. Kromě času je důležitá kvalita spánku. Dbejte na dobře větranou místnost s minimem světla, které by vás rušilo.

Pijte, ale s mírou

Sklenička červeného vína vašim játrům neuškodí. Pokud právě nedodržujete detoxikační režim, v klidu si večer dvě deci kvalitního vína nebo střiku dopřejte.

Jak hubnout po porodu? Pozor na sladkosti a dojídání, varuje Petr Havlíček

Na nákup po svých

Celý den zavřená doma nebo v kanceláři? Až vás hlad vyžene do ulic doplnit prázdné útroby ledničky, vyrazte pěkně po svých. Počítá se jakýkoli pohyb, takže třeba i jen deset minut svižné chůze… A když nezamíříte hned do prvního supermarketu, tím lépe.

Bez proteinů to nepůjde

Bílkoviny jsou základním stavebním kamenem pro vaše svaly, které popoženou váš metabolismus. Kvalitní proteiny získáte pravidelnou konzumací ryb, tofu, mléčných výrobků a luštěnin.

Stop hladovkám

Nehladovte! Ideální rozpětí mezi jídly se rovná 2 až 3 hodinám. Za den tak stihnete 5 až 6 chodů. Samozřejmě nemluvíme o kachně se šesti, ale o malých zdravých porcích. Možná vás překvapí , jak se po rovnoměrně rozložené stravě budete cítit lehce a bez zažívacích problémů.

 

Témata: Jen pro maminku, Hubnutí, Pohyb, Plavky, Hubnutí po porodu, Tělo, Zdraví žen, Jak zhubnout, dieta, Přebytečná voda, Svižná chůze, Šípková Růženka, Jed, Rizikový faktor, Noční odpočinek, Posilovna, Způsob, Pochutina, Důležitá kvalita, Protein, Bílkovina, Shazování, Vyzkoušení, Nejčastější příčina, Probdělá noc, Dámské plavky na Heureka.cz
Mohlo by vás zajímat
Těhotenství s trojčaty týden po týdnu. Podívejte se na neskutečnou proměnu ženského těla
kog
Těhotenství
První vteřiny po porodu na 30 fotkách: Tohle jsou největší emoce v životě žen!
Víchová Terezaswp
Galerie
Jako by jim z oka vypadli! 12 potomků slavných, kteří vypadají ve stejném věku přesně jako jejich rodiče
Formánková Simona
Galerie
Maminka v porodnici: 3 nejlepší cviky, které by měla znát každá těhotná žena
Víchová Tereza
Maminka v porodnici
Dominika Mesarošová má jasno: Druhé dítě nechci. Úkol stát se mámou jsem si už splnila
Mrázková Dita
Slavné maminky
Záchvaty zlosti dětem prospívají! Čtyři kroky, kterými zvýšíte emoční inteligenci potomka
Procházková Simona
Péče o dítě a jeho výchova
Měla to být památka, a vznikl trapas: 15 těhotenských fotek, které nedojmou, ale spíš rozesmějí
Formánková Simona
Galerie
Úsměvná realita těhotenství! Pobavte se nad snímky, které sdílely nastávající maminky na sociálních sítích
Formánková Simona
Galerie
Slavné české topmodelky ukázaly své dospívající syny: Který je kopií své mámy?
Mrázková Dita
Slavné maminky