Maminka.czKrása a styl

Kampaň za zdravé sebevědomí

redakce 17.  12.  2014
Prosincový časopis Moje psychologie a značka dekorativní kosmetiky Astor vyhlásily KAMPAŇ ZA ZDRAVÉ SEBEVĚDOMÍ. Ta se pak uskutečnila v sobotu 6. 12. 2014 od 9.00 do 19.00 hodin v pražském Obchodním centru Chodov.

[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]

Je  krásné být sama sebou! To je motto kosmetické značky Astor, pod nímž vzniká nejen kvalitní dekorativní kosmetika, ale i koncept, který ženám navrací sebevědomí a umožňuje jim vštípit si pocit, jak je krásné být ženou, být sama sebou. Astor se tak stává pro ženy průvodcem k jejich vlastní kráse.

V tomto duchu nedávno proběhla kampaň Za zdravé sebevědomí. Každá žena, která se v pražském OC Chodov zapojila do kampaně a nechala se vyfotit u smileboxu se sebevědomým vzkazem, který napsala sama sobě, ale i ostatním, obdržela jako dárek korektor Perfect Stay s podkladovou bází Perfekt Skin v jednom. Ta, která se navíc stala fanouškem značky Astor na Facebooku, si mohla vybrat oblíbené „máslíčko“ Soft Sen-sation LipColor Butter Ultra Vibrant.

Radost ženám udělali i dva vizážisté značky Astor, kteří ženy před fotografováním nalíčili a zároveň jim poradili, jak vybrat vhodný make-up. Akce se zúčastnily stovky žen a přišla ji podpořit i beauty blogerka roku 2014 Petra Lovely Hair. A závěr? Kampaň ukázala, že českým ženám sebevědomí rozhodně nechybí a že je dobré si to čas od času připomenout.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Témata: Krása a styl, Kampaň, U Smile, Blogerka roku, Chodov, Sebevědomí, Zdravé sebevědomí, Kampa