[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]
Jednou z iniciativ, která se rozhodla podpořit děti v nouzi, nyní startuje značka Pampers. Tato značka se spojila s drogeriemi ROSSMANN a nabízí jednoduchý způsob, jak se k této pomoci můžete přidat i vy! Za každé zakoupené balení plenek Pampers v drogerii ROSSMANN se Pampers zavázal věnovat jednu plenku dětem v nouzi, které právě nemají snadný přístup k této nezbytné výbavě. Společným cílem je přispět k zajištění základních potřeb těchto dětí a pomoci jim v jejich obtížné situaci.
Plenky, které Pampers daruje, budou předány prostřednictvím oblastních spolků nebo azylových domů Českého červeného kříže. Tato spolupráce umožní, aby byla pomoc doručena k těm, kteří ji nejvíce potřebují. Koupě plenek Pampers se tak stává nejen praktickou záležitostí pro rodiče, ale také způsobem, jak se aktivně zapojit do pomoci těm, kdo jsou v nouzi. Společně můžeme přinést úlevu a naději do života těchto dětí a jejich rodin.
„Někteří rodiče se bohužel, často ne svojí vinou, ocitají v bezvýchodné situaci, a obrací se na naše zařízení či jednotlivé oblastní spolky, kde jim poskytneme nejen materiální či psychosociální pomoc, ale také pomůžeme při jednání s úřady atd. Součástí naší pomoci je i zajištění vybavení a potřeb pro jejich děti včetně plenek, aby nestrádaly a měly k dispozici vše, co ke zdravému vývoji potřebují,“ vysvětluje Miroslava Jirůtková, Vedoucí Programového oddělení Českého červeného kříže, jak takováto urgentní podpora funguje.
Pomoc vybraná v rámci této aktivity bude určená například dětem, které jsou se svými maminkami na dobu nezbytně nutnou ubytované v azylových domech ČČK v Berouně, Kladně nebo Svitavách. Plenky také poputují prostřednictvím oblastních spolků k ukrajinským maminkám a jejich dětem, které do České republiky uprchly před válečným konfliktem a o které se Český červený kříž stará nejen z hlediska poskytování materiální pomoci, ale také pro ně realizuje aktivity zaměřené na integraci do českého prostředí. Dosud pomohl více než 330 000 lidem z Ukrajiny a rozdal přes 1 300 tun hmotné pomoci – například oblečení, potraviny nebo právě hygienické potřeby.
„Plenky Pampers jsou synonymem pohodlí pro děti a jsme rádi, že nyní můžeme takto pomoci těm nejohroženějším. Pokud může suchá plenka alespoň trochu přispět k tomu, aby se mohly děti věnovat svým hrám a cítily se komfortně, jsme tu pro to, abychom jim ji dopřáli. Doufáme, že se do toho společně s námi zapojí co nejvíce rodičů či prarodičů nakupujících plenky v drogeriích ROSSMANN,“ říká Denisa Žideková, brand manažerka značky Pampers ve společnosti P&G.
Akce v drogeriích ROSSMANN potrvá až do 20.6. Každý, kdo si v tomto období zakoupí alespoň jedno balení jakýchkoli plenek Pampers (například Harmonie, Premium Care, Pants nebo Active Baby) automaticky přispěje. Mechanismus je jednoduchý – jedno zakoupené balení = jedna darovaná plenka. Plenky následně značka Pampers doručí přímo Českému červenému kříži, který je rozdistribuuje tam, kde jsou právě nejvíce potřeba.
Miroslava Jirůtková, Vedoucí Programového oddělení Českého červeného kříže, k tomu dodává: „Velmi si vážíme našeho partnerství se společností Procter & Gamble, které trvá již po mnoho let, a jsme rádi, že ho nyní zase o něco rozšíříme. Plenky patří mezi základní nezbytnosti, které by neměly chybět žádnému dítěti, takže doufáme, že se nám jich společnými silami povede doručit co nejvíce.“