Maminka.czKegelovy cviky

Kegelovy cviky posílí pánevní dno a přinesou intenzivnější orgasmus

24. 6. 2019
Kegelovy cviky posílí pánevní dno a přinesou intenzivnější orgasmus
Věděli jste, že existuje cvičení, které vám pomůže zvýšit potěšení z pohlavního styku? Jestliže budete pravidelně cvičit, zaznamenáte výsledky tréninku již za několik týdnů.

Zvýšená rozkoš během sexuálního styku a intenzivnější orgasmus bude mít velký a kladný dopad na vaše sebevědomí a zlepší kvalitu vašeho života. Kegelovy cviky totiž katapultují váš sexuální život k naprosté extázi. Díky nim dosáhnete snáze orgasmu a vaše zážitky budou mnohem intenzivnější. Navíc většinu cviků můžete provádět kdykoli a kdekoli.

V roce 1948 přišel gynekolog dr. Arnold Kegel na to, že posílení pánevního dna pomáhá pacientkám, které mají problémy s únikem moči po porodu. Vymyslel jednoduchou sérii cvičení skládajících se ze stahování a uvolňování svalů pánevního dna. Pacientky, které vykonávaly tato cvičení, zjistily, že vedlejším účinkem těchto cvičení je intenzivnější orgasmus.

Kegelovy cviky se soustřeďují na svaly pánevního dna, které účinně posilují. V podstatě jde o cvičení zaměřené na svaly, které probíhají od kostrče až ke stydké kosti, nacházejí se kolem svěrače i vagíny.

V průběhu orgasmu se tyto svaly rytmicky stahují. Čím silnější jsou, tím silnější je sexuální zážitek. Kromě toho mají vycvičené svaly pánevního dna další obrovský bonus. Dokážete jimi "sevřít" těsněji partnerův penis a zvýšit tak i jeho potěšení.

Zaostřeno na pánevní dno! Proč se ho vyplatí posilovat? Tipy na cviky

Základní cviky

Pomalu zatněte vnější i vnitřní svaly. Počítejte pomalu do tří a po tuto dobu držte svaly zaťaté, potom povolte a uvolněte po dobu tří sekund. Střídavé povolování a svírání svalů opakujte pětadvacetkrát až třicetkrát.

Stahujte a povolujte svaly pánevního dna rychle, jako byste chtěla kopírovat rytmus rychlého tepu. Důležitější než rychlost je pravidelnost a frekvence stahů. Rychlost můžete postupně zvyšovat, až získáte ve cvičení praxi. Opakujte pětadvacetkrát až třicetkrát.

Mezi jednotlivými sekvencemi zařaďte několik sekund relaxace. V dalším cviku střídejte dlouhé a krátké stahy svalů pánevního dna. Po deseti dlouhých stazích zařaďte deset krátkých stisků a celou sekvenci opakujte pětkrát.

Představte si, že vaše vagína je výtah, který musí vyvézt nějaký předmět nahoru. Začněte pomalu stahovat svaly kolem poševního vchodu a snažte se stahovat svaly tak, jakoby středem vaší vagíny projížděl zmíněný výtah. Stahy tedy probíhají postupně po celé její délce. Na vrcholu se zastavte a stejně postupně jako jste je stahovala i povolujte. Celý cvik opakujte desetkrát.

Kegelovy cviky můžete provádět v nejrůznějších pozicích - vsedě, vestoje, vleže nebo kleče. Optimální je jejich opakování dvakrát až třikrát denně. Při pravidelném provádění byste měla účinky poznat po osmi až dvanácti týdnech.

Cvičení pánevního dna pomáhá nejen po porodu, ale může pomoci i s neplodností

Proč cvičit Kegelovy cviky

U 50 až 80 % lidí, kteří pravidelně prováděli tato cvičení, se zlepšily potíže spojené s ochablými svaly v pánevním dnu. Zlepšení lze pozorovat již po čtyřech týdnech cvičení. Významné zlepšení lze pozorovat až za 3 měsíce cvičení.

Kladné účinky u žen

  • pevnější svaly pánevního dna
  • zlepšení potíží s inkontinencí
  • větší požitek z pohlavního styku
  • schopnost dosáhnout orgasmu
  • zvýšená intenzita orgasmu

Kladné účinky u mužů

  • zlepšení potíží s předčasnou ejakulací
  • orgasmus bez ejakulace
  • zvýšená intenzita orgasmu
  • silnější svaly, které podporují varlata (díky nim budou mít varlata větší svalovou oporu)

VIDEO: Gábi se nebojí zeptat: Co je to orgasmus a jakou má funkci?

Maminka
Témata: Porod, Novorozenec, Kojenec, Školák, Jen pro maminku, Kegelovy cviky, Cvik, Orgasmus, Kostrč, Kegelovy cvik, Partnerův penis, Ejakulace, Vnitřní sval, Cvičení, Posílení, Základní cvik, Potěšení, Sval, Vedlejší účinek, Účinky, CVIČENÍ PÁNEVNÍHO DNA, Vagína, Styk, Kleč, Pohlavní styk

Mohlo by vás zajímat
Holky a kluci vypadají v děloze stejně! Kdy se jejich pohlaví začne lišit?
Jsem v tom? Jak poznáte, že jste těhotná, i bez testu
To se nedá jíst, stěžují si mámy v porodnicích. Co jste dostaly na talíř vy?
Kdy mít další dítě: Brzo, nebo počkat? Pro a proti různých věkových rozdílů
Šéfkuchař Přemek Forejt: Jsem krkavčí táta. Dceru nevídám moc často
20 věcí, na které se ptejte dětí, když přijdou ze školy. Jedině takhle se něco dozvíte
Kdysi a teď: Po letech se znovu nafotili, veselé i dojemné snímky vás dostanou
Maminka roku: Miluši Smékalové bylo 23, když se rozhodla postarat se o sourozence
Distanční výuka: Rodiče, buďme v klidu. Povinnosti nemáme téměř žádné!

Horoskopy

Kozoroh I když si to nepřipouštíte, úplněk má na vás obrovský vliv. Zkuste ho využít ve svůj prospěch a…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Ondřej, Ondrej, Ernest





Aktuální vydání

Aktuální číslo časopisu

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Výhodné předplatné

Objednat předplatné