Maminka.czReklama

Kolorky přichází s letními novinkami a dobročinnou kampaní

Reklama 24.  6.  2021
Český trh s jednorázovými dětskými plenkami se proměnil, když do něj vstoupila Jana Chladová. Z typicky spotřebního zboží se stal dětský módní doplněk. V rozhovoru nám prozradila, jaké novinky přichystala na léto.

[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]

Jano, není to tak dlouho, co vaše designové eko plenky zaplavily Instagram. Viděla jsem, že máte plenky se srdíčky, peřím, balóny nebo zvířecími vzory. Jak jednotlivé motivy vybíráte?

Řídíme se aktuálními trendy. A hlavně se mi musí vzor líbit. Někdy výběr trvá tři měsíce a jindy tři dny. Finální podobu ladím pak ještě s grafičkou k dokonalosti. Původně jsem chtěla designy průběžně měnit, ale nakonec jen přidáváme další. Ať maminkám ten jejich oblíbený motiv nepřestaneme vyrábět. Nejnovější jsou kapky deště a duhy, které vznikly ve spolupráci s Alenou Šeredovou. Plenky jsme navrhovali tak, aby hezky ladily s šatníkem její malé Vivi. Protože bez deště není duha, jsou tyto dva vzory společně v jednom balení. Máme také novou řadu bambusových plenek Nature s motivy listů. Bambus je prodyšný, antibakteriální, hypoalergenní a plenky z něj snadněji rozložitelné. Obecně všechny naše plenky jsou šetrné k dětské pokožce i přírodě.

Klepněte pro větší obrázek

Nedávno jste uvedla i kolekci dětských doplňků. Čím se liší od doplňků, které jsou u nás běžně dostupné?

Přesně tak, pod značkou KLRK HOME jsme spolu s designerkou Sabinou Sedlaříkovou uvedly první kolekci dětských osušek, látkových plen, bryndáků i mazlících deček. A čím se odlišuje? Kromě krásného designu jsem pyšná na to, že výroba probíhá kompletně v Česku a z materiálů s certifikací GOTS. Takže prochází kontrolou s ohledem na životní prostředí i sociální a bezpečnostní podmínky zaměstnanců. Všechny doplňky máme v černobílé variantě a na léto jsme vyrobili také limitovanou barevnou kolekci. Od června máme v nabídce také stylové nažehlováky, které potěší i větší děti a dospělé.

Chystáte i nějaké další novinky?

Kolorky zrovna slaví čtvrté narozeniny. K té příležitosti jsme přichystali velkou kampaň s názvem 10 000 Dobrých skutků zaměřenou na podporu rodičů samoživitelů ve spolupráci s Norou Fridrichovou. Zákazník si může na našem e-shopu kolorky.cz koupit produkt Dobrý skutek, tedy jedno balení plenek za zvýhodněnou cenu. Kolorky následně pokryjí zbývající náklady a zašlou plenky do Šatníku Nory Fridrichové. Kampaň poběží přesně měsíc a zapojila se i spousta známých osobností — například Aneta Vignerová, Martina Pártlová nebo Andrea Sestini Hlaváčková. V pomyslné on-line štafetě si posílají plenky, které nakonec doputují právě k rodině samoživitelů. Zapojit se do štafety může úplně každý, stačí udělat Dobrý skutek.

Témata: Prezentace klienta, Pleny, Reklama, Pleny na Heureka.cz