[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]
Ke zveřejněným pravidlům nás vedla dlouhodobě opakující se skutečnost, která je popsaná v našem příspěvku na Instagramu. Od začátku vzniku bistra Marthy's Kitchen si zakládáme na tom, že se nevymezujeme proti žádné skupině lidí, a už vůbec ne proti rodinám s dětmi. Naopak u nás jsou vítáni všichni bez rozdílu. Nevymezili jsme se vůči rodičům a dětem, ale vůči konkrétnímu a neohleduplnému způsobu chování některých hostů s dětmi.
Každý týden máme meeting vedení, na kterém jsme my majitelé, naše manažerka a také náš šéfkuchař. Na posledním meetingu bylo vzneseno téma "jak přistoupit k bezohledným rodičům", a jestli bychom nemohli udělat příspěvek na sociálních sítích, kde jasněji zazní, co nás dlouhodobě trápí. Udělali jsme příspěvek, stejně jako každý jiný, a považovali jsme ho za formální sdělení, jako každé jiné.
Ani ve snu jsme nepomysleli, jakou bouři to vyvolá. A už vůbec nás nenapadlo, že jdeme s kůží trh nebo že bychom snad činili odvážný krok, jak nám lidé píší v podporujících zprávách. Stanovená pravidla nám přijdou v pořádku, bez urážky a arogance, a vůbec nerozumíme dění, které se kolem toho strhlo.
Tak tohle si nejsme schopni nijak vysvětlit. Podle nás je z příspěvku zcela zřejmé, že jsme žádný zákaz vstupu rodičů s dětmi nevyhlásili. Naopak, naši hosté jsou z velké části rodiny s dětmi a vzájemné vztahy jsou respektující, báječné a mnohdy na osobní úrovni. Některé rodiny nás navštěvují dlouhodobě a je milé vidět, jak jejich děti vyrůstají.
Není to od nás žádný marketingový tah, jak jsme se někde doslechli, my prostě u nás rodiče s dětmi vítáme, ale je zapotřebí vzájemného respektu. Možná si někteří rodiče ze své strany zbytečně zavřeli dveře do podniku, kde by se mohli dobře a v klidu najíst.
Zobrazit příspěvek na Instagramu Příspěvek sdílený BISTRO · CAFÉ (@marthyskitchen)
Příspěvek sdílený BISTRO · CAFÉ (@marthyskitchen)