Maminka.czJóga

Nepřestávejte cvičit ani v těhotenství! Jóga podle trimestrů vám udělá dobře

Michaela Láchová 20.  3.  2021
Co trimestr, to změna na těle i na duši. Tak už to v těhotenství zkrátka chodí. Co vám ale zaručeně udělá dobře, ať už jste v jakékoli fázi očekávání miminka, je jóga. Stačí jen vědět, co si s ohledem na své bříško můžete dovolit. A my vám poradíme!

[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]


Jóga je stále velmi trendy. Kdo necvičí jógu, jako by nebyl. Taky vám to tak občas připadá? Jenže já vám něco povím: Není ještě dost trendy na to, jak moc dokáže proměnit naše životy k lepšímu. Jóga totiž není jen cvičení, umí toho s tělem i duší udělat nesmírně mnoho. A to i během těhotenství. Stačí jen jediné – chtít. 

Na své jógové cestě lehce tápajícího začátečníka jsem měla to štěstí potkat úžasnou ženu. Mámu tří dětí a lektorku jógy, která společně se svým manželem Danielem předává své hluboké znalosti a zkušenosti v oblasti tantrické hathajógy a ájurvédy, jež se snaží přenést do moderního světa (paulusyoga.cz). A společně jsme se tak rozhodly předat alespoň zlomek z těchto pokladů i vám. Protentokrát se zaměříme na jednotlivé trimestry těhotenství. 

PŘESVĚDČTE SE SAMA, JAK MOC VÁM JÓGA UDĚLÁ V TĚHOTENSTVÍ DOBŘE. KRISTÝNA PRO VÁS PŘIPRAVILA POZICE, KTERÉ MŮŽETE LIBOVOLNĚ STŘÍDAT, PŘITOM V NICH POSÍLÍTE A PROTÁHNETE TO, CO JE PRÁVĚ TŘEBA. 

Vyvarujte se po dobu celého těhotenství pozic, které vytvářejí tlak na břicho a stlačují dělohu. Příkladem jsou polohy na břiše a uzavřené rotace. Tak co, jste připravená? Pohodlně se oblékněte, připravte si podložku, sklenici s vodou a… Jdeme na to! 

Kristýna Paulus

Při sdílení jógy vycházím z kombinace principů ájurvédy a tantrické hathajógy. Moje lekce jsou dynamické, s cílem postupně skrze tělo vědomě vést dech k celkovému posílení, vitalizaci a znovunalezení spojení se sebou samotným. Sdílím techniky, které jsou prověřeny tisíciletou tradicí a které jsou předávány z učitele na žáka. Moje vlastní zkušenost z praktikování je, že úsilí na podložce mění kvalitu života mimo ni. Jsem zde pro ty, kteří jsou otevřeni žít v plnosti – změnit to, co je potřeba, a užívat si toho, co nám život nabízí. 

TIP NA VIDEO: Pokud jste již porodila, zajímá vás jak se vrátit zpět do své formy?

Témata: Těhotenství, Časopis Maminka, Jen pro maminku, První trimestr, Cvičení, Pohyb, Jóga, PMS, Trimestr, Soustředění, Stehno, Rameno, Hrudník, Překlad, Kotník, Sval, Břicho
Mohlo by vás zajímat
Těhotenství s trojčaty týden po týdnu. Podívejte se na neskutečnou proměnu ženského těla
kog
Těhotenství
Tělo po třech porodech? Děti mezeru mezi stehny neocení. Tato máma za svůj instagramový post sklidila uznání
Formánková Simona
Po porodu
Dcera spisovatelky Haliny Pawlowské Natálie: Už od mala chtěla být módní návrhářkou, dnes má svou značku
Brožová Lenka
Časopis Maminka
Tohle že je máma 5 dětí? Známá fitness trenérka ukázala své tělo 9 týdnů po porodu dvojčat
Formánková Simona
Po porodu
Záchvaty zlosti dětem prospívají! Čtyři kroky, kterými zvýšíte emoční inteligenci potomka
Procházková Simona
Péče o dítě a jeho výchova
Narození miminka v přímém přenosu! Jak probíhá císařský řez, jsme exkluzivně natočili krok za krokem
Víchová Tereza
Maminka v porodnici
První vteřiny po porodu na 30 fotkách: Tohle jsou největší emoce v životě žen!
Víchová Terezaswp
Galerie
Slavné české topmodelky ukázaly své dospívající syny: Který je kopií své mámy?
Mrázková Dita
Slavné maminky
Úsměvná realita těhotenství! Pobavte se nad snímky, které sdílely nastávající maminky na sociálních sítích
Formánková Simona
Galerie