Maminka.czRecepty

Nevíte, čím doma překvapit? Nechte se inspirovat tipy na zdravé svačinky

redakceČasopis Maminka 5.  3.  2021
VÝŽIVOVÁ PORADKYNĚ A INFLUENCERKA LADA NOSKOVÁ VÁM PORADÍ, CO DOBRÉHO PŘIPRAVIT CELÉ RODINĚ A PŘITOM JÍST VYVÁŽENÉ JÍDLO, PO KTERÉM SE NETLOUSTNE!


SNÍDANĚ 

SMOOTHIE MISKA DVA V JEDNOM 

Klepněte pro větší obrázek



Ingredience (na 4 porce): 

100 g banánu, 80 g broskve, 80 g meruněk, 150 ml kokosového mléka, 20 g vanilkového proteinového prášku, vanilkový lusk, 10 g granoly, 15 g hořké čokolády, 10 g kokosových lupínků, 10 g pistácií, 10 g borůvek, čerstvá máta 

Postup: 

Banán, broskev, meruňky, kokosové mléko, proteinový prášek a zrníčka z lusku vanilky rozmixujte v mixéru. Hustou kaši pak vlijte do misky a ozdobte ji ostatními ingrediencemi. 
Není-li sezona broskví a meruněk, vyměňte je za mango a ananas.

TIP NA VIDEO: Podívejte se na další variantu zdravé slané svačinky.

Témata: Zdraví, Recepty, Časopis Maminka, Jídelníček, Naše tipy, Děti a jídlo, Vaření, Hubnutí, Toast, Broskve, Svačinka, Stroužek česneku, Meruňka, Žampion, Hummus, Šunka, Porce, Špenát, Oběd, Sýr, Ingredience, Lusk
Mohlo by vás zajímat
Čtyři věci, které byste měla vědět o císařském řezu!
Procházková Simona
Porod
Jak vaše krevní skupina ovlivňuje riziko, že se nakazíte koronavirem?
Procházková Simona
Koronavirus