Maminka.czHračky pro děti

Růžová spolupráce: Barbie x L’Oréal Professionnel Paris

Reklama 22.  11.  2021
Barbie znovu udává trendy! Legendární panenka, jež se stala nejen módní ikonou, ale i hrdou ženskou inspirací, teď navádí, jak si šetrně teplem vyrovnat vlasy!

[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]

Žehličky na vlasy změnily životy mileniálů a pro dívky z generace Z jsou stále nezbytnou beauty výbavou. Rovné vlasy totiž nikdy nevyjdou z módy! A kultovní žehlička Steampod 3.0, od L’Oréal Professionnel Paris, je revolučním produktem, který legendární účes připraví bez poničení. Využívá totiž kombinaci páry a tepla, aby vaše vlasy získaly rychleji tvar. Jeho třetí generace je navíc tenčí, lehčí, integruje nádrž na vodu, a navíc je nově oděný do stylové růžové, a to díky Barbie!

Barva tak charakteristická pro ikonickou panenku ozdobila Steampod 3.0 v exkluzivní spolupráci Barbie x L’Oréal Professionnel Paris. Obě značky oslavují rozmanitost krásy, a proto se spojily na projektu, který předává poselství zdravé péče a přirozeného sebevědomí.

Klepněte pro větší obrázek

Barbie a L’Oréal jako ikony

„Barbie vždy představovala skutečnost, že má žena na výběr.” Ruth Handler, vizionářka, která stvořila první Barbie věřila v krásu. Barbie proto vždy byla synonymem snadných změn. Dlouhé, nebo krátké... kudrnaté, nebo rovné? Barbie si může vybrat, dělá to kvůli sobě, mění se, protože chce. Symbol Barbie je tak neodmyslitelně spojen s ženským sebevědomím, tím zdravým a přirozeným, které nepodléhá měřítkům společnosti.  

Značka L’Oréal zas po desetiletí zajišťuje otevřenou diskuzi o kráse a péči, a to už od roku 1909, kdy francouzský chemik Eugéne Schueller vyvinul první složení pro barvení vlasů, které způsobilo totální revoluci ve světě kadeřnických salónů. Dědictví zakladatele stále žije, stejně jako inovace – Steampod 3.0 je jejím dokonalým ztělesněním.

Klepněte pro větší obrázek

Panenka a její svět

Spolupráce navíc do světa Barbie přináší další reálný předmět, díky němuž se rozšiřuje sociální dovednosti malých dívek i chlapců, kteří si s panenkou hrají. Panenky totiž, dle průzkum Cardiffské univerzity, děti povzbuzují, aby si vytvářely vlastní světy, kde trénují pravidla společnosti. S přibýváním podobných předmětů denní potřeby pak takzvaný efekt „The Benefits of Doll Play” jedině roste. Spolupráce tak ve výsledku představuje vskutku kreativní dialog mezi světy vlasové péče a nekonečně hravé fantazie.

K dostání na www.krása.cz.

Témata: Reklama, Hračky pro děti, Prezentace klienta, Hračky na Heureka.cz