Maminka.czPéče o dítě a jeho výchova

„Učení“ v kojeneckém věku: Kdy rozvíjí a kdy spíše škodí?

Martina Machová 18.  7.  2017
Je opravdu potřeba kojence neustále stimulovat, rozvíjet a zabavovat, aby z něj vyrostlo chytré dítko s rozhledem a jistou budoucností? Kde je „zdravá míra“?

[Odebírejte NOVINKY Z MAMINKY! Chci newsletter!]

Moderní psychologie se napříč mnoha názorovými proudy shodne na tom, že první rok života malého miminka je v mnoha směrech určující pro jeho další vývoj.

Kroužky pro dvouleté dítě? Pořádně si to rozmyslete

„Právě v této etapě dochází k výstavbě základních struktur, z nichž vychází celý další vývoj. Neznamená to, že vše je ustálené a určené už v roce, ale spíš všechno, co člověk v tomto období prožívá a získává, je určující pro další léta…pro budoucnost dítěte je nutné, aby první rok proběhl co nejlépe,“ uvádí v jedné ze svých knih psycholožka a populární autorka publikací o výchově, Anne Bacus.

Témata: Děti, Miminko, Péče o dítě a jeho výchova, Miminko, Batole, Kojenec, učení, Dobrá víra, Anne Bacus, Autorka, Týdenní rozvrh, Věk, Zdravá míra, Rok života, Malé dítě, Temperament, Poznávání světa, Malé miminko, Anne, Neklid, Genetická predispozice, Vrozený temperament, Dospělí, Kojenecký věk