Maminka.czŠkolák

Vaše Adéla: Formujte postavu během hraní s dítětem!

Po skončení období šestinedělí se většina žen chce pomalu začít vracet ke své původní váze. Jenže jak to udělat, když jste 24 hodin denně se svým děťátkem? Možná budete překvapená, že můžete hubnout v pohodlí domova a ještě k tomu zažít pěkné chvíle s miminkem!
10. 12. 2011
Vaše Adéla: Formujte postavu během hraní s dítětem!

Základem úspěchu hubnutí je šikovně kombinovat kardio tréning s posilováním problémových partií. Zní to děsivě, ale nebojte se! Místo běhání na pásu či otravného šlapání na rotopedu vám postačí svižná chůze s kočárkem a posilování zas zajistí několik zábavných cviků, u kterých jako zátěž využijete své dítě. Neměla byste cvičit, pokud jste unavená, a když je dítě krátce po krmení.

1. Sklapovačky á la houpačka (břišní svaly, svaly pánevního dna)

Lehněte si na záda, hlavu si podepřete malým overballem, pokrčte nohy tak, aby byla chodidla vodorovně opřená o podložku. Pevně uchopte dítě, zvedněte jej nad sebe, jeho nožičky si lehce opřete o stehna. S výdechem zvedejte trup a hlavu směrem k miminku. Opakujte 6x.

2. Vyrýsované ruce (svalstvo paží, šikmé břišní svalstvo)

Dále ležte v pozici jako u předchozího cviku. Zvedněte dítě nad sebe tak, abyste měla ruce vodorovně nad sebou a miminko vám koukalo přímo do očí. Pomalu ruce vztahujte k sobě a následně od sebe. Čím pomaleji budete pohyb provádět, tím bude výsledek lepší. Snažte se držet bederní páteř na podložce a pravidelně dýchejte (výdech-nahoru, výdech-dolů). Opakujte 8x.

ČTĚTE TAKÉ: „Zázračné“ potraviny, které vám pomáhou spalovat tuky

3. Klouzačka (stehna, hýždě, bederní páteř, břišní svalstvo)

Stále zůstaňte na zemi ve výchozí pozici prvního cviku. Miminko si posaďte obkročmo kolem boků a zvedněte pánev kolmo nahoru, aby byla v jedné rovině s břichem a koleny, vydržte tak co nejdéle a následně se vraťte na podložku. S výdechem přizvedněte hrudník a hlavu, dítě vysaďte na kolena a sklouzněte ho na původní místo. Opakujete 6x.

Pokud se cvičení budete věnovat aspoň pětkrát v týdnu, brzy pocítíte výsledky.Nezapomeňte se nakonec vždy důkladně protáhnout, aby vás nebolely namožené svaly.

Témata: Děti, Batole, Školák, Předškolák, Jen pro maminku, Hry pro děti, Původní místo, První cvik, Hraní, Adéla
Mohlo by vás zajímat
Špatné počasí? Nevadí! Vezměte do ruky knihu a užívejte si domácí pohodu
Halloweenské dobroty, které ocení nejen děti
Utrpení matek perfekcionistek... Perfektní chtějí být většinou prvorozené dcery
Diastáza se objevuje hlavně po druhém porodu. Jak se zbavit rozestupu břicha ?

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu