Maminka.czŠkolák

Vaše Adéla: Formujte postavu během hraní s dítětem!

10. 12. 2011
Vaše Adéla: Formujte postavu během hraní s dítětem!
Po skončení období šestinedělí se většina žen chce pomalu začít vracet ke své původní váze. Jenže jak to udělat, když jste 24 hodin denně se svým děťátkem? Možná budete překvapená, že můžete hubnout v pohodlí domova a ještě k tomu zažít pěkné chvíle s miminkem!

Základem úspěchu hubnutí je šikovně kombinovat kardio tréning s posilováním problémových partií. Zní to děsivě, ale nebojte se! Místo běhání na pásu či otravného šlapání na rotopedu vám postačí svižná chůze s kočárkem a posilování zas zajistí několik zábavných cviků, u kterých jako zátěž využijete své dítě. Neměla byste cvičit, pokud jste unavená, a když je dítě krátce po krmení.

1. Sklapovačky á la houpačka (břišní svaly, svaly pánevního dna)

Lehněte si na záda, hlavu si podepřete malým overballem, pokrčte nohy tak, aby byla chodidla vodorovně opřená o podložku. Pevně uchopte dítě, zvedněte jej nad sebe, jeho nožičky si lehce opřete o stehna. S výdechem zvedejte trup a hlavu směrem k miminku. Opakujte 6x.

2. Vyrýsované ruce (svalstvo paží, šikmé břišní svalstvo)

Dále ležte v pozici jako u předchozího cviku. Zvedněte dítě nad sebe tak, abyste měla ruce vodorovně nad sebou a miminko vám koukalo přímo do očí. Pomalu ruce vztahujte k sobě a následně od sebe. Čím pomaleji budete pohyb provádět, tím bude výsledek lepší. Snažte se držet bederní páteř na podložce a pravidelně dýchejte (výdech-nahoru, výdech-dolů). Opakujte 8x.

ČTĚTE TAKÉ: „Zázračné“ potraviny, které vám pomáhou spalovat tuky

3. Klouzačka (stehna, hýždě, bederní páteř, břišní svalstvo)

Stále zůstaňte na zemi ve výchozí pozici prvního cviku. Miminko si posaďte obkročmo kolem boků a zvedněte pánev kolmo nahoru, aby byla v jedné rovině s břichem a koleny, vydržte tak co nejdéle a následně se vraťte na podložku. S výdechem přizvedněte hrudník a hlavu, dítě vysaďte na kolena a sklouzněte ho na původní místo. Opakujete 6x.

Pokud se cvičení budete věnovat aspoň pětkrát v týdnu, brzy pocítíte výsledky.Nezapomeňte se nakonec vždy důkladně protáhnout, aby vás nebolely namožené svaly.

Témata: Děti, Batole, Předškolák, Školák, Jen pro maminku, Hry pro děti, První cvik, Svižná chůze, Pošta, Břišní svalstvo, Hra, Hraní, Původní místo

Mohlo by vás zajímat
Muž píše o porodu: Bolest byla cítit po celém sále, zatínal jsem zuby s ženou
Tereza Ramba to schytala od matek. Kvůli nosítku! Co jí píše Třeštíková?
Po narození syna se můj obdiv k Táně prohloubil, říká Vojtěch Dyk
Poznáte moluska? Podívejte se, jak vypadají a jak se jich zbavit
Obyčejný den očima mámy a dítěte. Tohle video vás dojme
100 mimořádných fotek z porodu! Podívejte se, jak ho rodiny prožívají
Vše, co vás zajímá o hlenové zátce. Jak vypadá, jak dlouho odchází před porodem
Žádost o rodičovský příspěvek: Návod, jak a kde rodičák jednoduše vyřídit
Meghan vyrazila se synem Archiem na procházku. Ale co to nosítko?

Horoskopy

Lev Práci berete hodně vážně, ale ještě raději odpočíváte a užíváte si volného času. I tento víkend se…

Jména pro děti

Největší výběr jmen.

Dnes má svátek: Etela, Isabel





Aktuální vydání

Aktuální číslo časopisu

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Výhodné předplatné

Objednat předplatné