Maminka.czZdraví

Video: Cviky na odstranění akutních i dlouhodobějších bolestí zad

Pokud se ještě sbíráte po letošním dlouhém vánočním volnu, nebo máte povolené břišní svaly po porodu, inspirujte se sérií cviků fitness trenérky Terezy Semrádové. Názorně předvede, jak si pomoci při akutních bolestech krční páteře i dlouhodobých problémech v bederní oblasti.
16. 1. 2014
Video: Cviky na odstranění akutních i dlouhodobějších bolestí zad

Chcete zdravá záda? Posilujte břicho!

Cesta ke zdravým zádům vede přes střed těla. Jestliže udržujete své břišní svaly v kondici, netrápí vás ani záda. Než se vrhnete na zuřivé posilování, projděte si nejdříve jednoduchým testem, který prověří, jak na tom jste a jaké cviky jsou pro vaši úroveň nejvhodnější.

Uvolnění krční páteře

Se ztuhlým krkem se asi nebudete chtít v potu tváře trápit náročným cvičením. Tady se vyplatí zvolnit a svaly nejprve zrelaxovat. Už samotné provádění protahovacích cviků je příjemné a nikterak náročné. Se správnou technikou vám pomůže následující video:

Témata: Zdraví, Ztuhlý krk, Cvik, Bolest zad, Odstranění, Bolest
Mohlo by vás zajímat
Chodí k vašim dětem zoubková víla? Děti milují fantazii a imaginaci
Víme, proč kluci obvykle komunikují hůře než holčičky
Jak přežít zimní chmury? Tipy, které vás z toho dostanou
Syn má jinou barvu kůže než táta. Podezírali mě z nevěry

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu