Maminka.czZdraví

Video: Cviky na odstranění akutních i dlouhodobějších bolestí zad

Pokud se ještě sbíráte po letošním dlouhém vánočním volnu, nebo máte povolené břišní svaly po porodu, inspirujte se sérií cviků fitness trenérky Terezy Semrádové. Názorně předvede, jak si pomoci při akutních bolestech krční páteře i dlouhodobých problémech v bederní oblasti.
16. 1. 2014
Video: Cviky na odstranění akutních i dlouhodobějších bolestí zad

Chcete zdravá záda? Posilujte břicho!

Cesta ke zdravým zádům vede přes střed těla. Jestliže udržujete své břišní svaly v kondici, netrápí vás ani záda. Než se vrhnete na zuřivé posilování, projděte si nejdříve jednoduchým testem, který prověří, jak na tom jste a jaké cviky jsou pro vaši úroveň nejvhodnější.

Uvolnění krční páteře

Se ztuhlým krkem se asi nebudete chtít v potu tváře trápit náročným cvičením. Tady se vyplatí zvolnit a svaly nejprve zrelaxovat. Už samotné provádění protahovacích cviků je příjemné a nikterak náročné. Se správnou technikou vám pomůže následující video:

Témata: Zdraví, Bolest, Odstranění, Cvik, Bolest zad, Ztuhlý krk
Mohlo by vás zajímat
Syndrom hnízdění: Neodbytná touha uklízet před porodem
Manželské etudy po 35 letech. Co za tu dobu potkalo Mirku a Antonína?
Afektivní křeč: Dítě křičí, modrá, omdlévá. Víte, jak reagovat?
Je váš předškolák připravený do školy? Je nejvyšší čas to začít řešit, zápisy se blíží

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu