Maminka.czDiskuzeDieta a hubnutí

Hubnutí- co mi pomohlo

Marinka885 12. 7. 2012 11:57
Dobrý den, chtěla bych poradit všem kdo mají problémi s přebytečnými kily. Nedávno jsem vyzkoušela přístroj, který díky laseru ničí tukové buňky a pomohl mi zhubnout už o 4 cm. V salónu kde tento přístroj mají mi jestě vypočítali jídelníček stavěný přesně pro mě a opravdu mi to pomohlo. Jsem z jeho účinků přímo nadšená a proto se chci podělit s radostí a návodem pro všechny. Konečmě přístroj který funguje. :)
Celkem 201 odpovědí Zobrazit jako strom
Jana 6. 9. 2017 15:18
@valentina22 Jsem téhož názoru. A když si člověk neví rady, tak od toho tu jsou potom odborníci na výživové poradenství.
Odpovědět To se mi líbí0
valentina22 10. 8. 2017 15:44
Ahoj, myslím, že zásadní věc je začít opravdu něco dělat a hlavně to pak dodržovat. Pokud se člověk nedokope k pravidelnému cvičení a běhání, tak je možná cesta třeba i na nějakém přístroji a dodržování jídelníčku, na tom se nic nezkazí...jen já možná razím cestu toho cvičení a pravidelné zdravé stravy, než utrácení peněz za cokoliv jiného...
Odpovědět To se mi líbí1
Monika 9. 8. 2017 22:06
Tady těm různým doplňkům moc nevěřím. Když člověk se sebou chce něco dělat, tak by pro to měl něco udělat a snažit se trošku. Pokud si třeba neví rady, tak si nechat sestavit jídelníček a plán, dneska je spoustu odborníků, kteří se tomuto věnují.
Odpovědět To se mi líbí0
Anička 2. 8. 2017 15:19
Doporučuju všem kteří chcou zhubnout dvě zásadní rady.... a to..... 1. jíst snídaně, svačinu,oběd, svačinu, večeři a ještě večeři. samozřejmě v malých porcích a zaa 2. pohyb- skákat přes švihadlo, stačí 5 minut denně a budete jako já - 50 kilo už 15 let. jakmile přestanu skákat, kilíčka jdou navrch Oops
Odpovědět To se mi líbí0
Kitty 8. 7. 2017 15:50
@Elena Ahoj Elenko, na chutě na sladké se musí chytře. Je to o celkové skladbě jídelníčku. Potraviny bez umělých látek, žádné polotovary atd. - to v první řadě. Potom konzumace správného množství živin, aby tělu nechybělo ani nepřebývalo. A v neposlední řadě pokud máš s chutí na sladké problém, tak se v konzumaci sladkého omezit na minimum. Mozek má sladké moc rád a pokud na něm jsi trochu závislá je lepší to vůbec nepokoušet. Dám si jen jednu kostičku, jednu tyčinku, jeden kousek dortu, jednu sušenku a nic se nestane pak holt nefunguje. Naopak. Následkem sladké chuti letí inzulín nahoru a po krátké době zase rychle dolů, mozek pak dá signál "Hej dej mi ještě kousek tý supr čokolády! Musím ten inzulín vyrovnat!" Navíc při konzumaci sladkého je nám tááák báájo :D Obecně pamatuj, že u sladkého platí přímá úměra... čím více ho jíme, tím větší na něj máme chuť. Univerzální rada jak bojovat s chutí na sladké by tedy mohla být: Buď dobře najedená :) Když je člověk sytý, má více vůle ovládat chutě :) :-D
Odpovědět To se mi líbí0
Elena 25. 6. 2017 19:12
@krejcovicpaja Dámy, a jak řešíte chutě na sladké? Nějaké domácí smoothie, nebo domácí müsli? Zkoušíte třeba doplněk stravy chrom? Já jsem učinila tu zkušenost, že prostě když mě honí chuť na čokoládu, tak ji ničím nenahradím. ach jo
Odpovědět To se mi líbí1
tinkusa 24. 6. 2017 12:00
Je pravda, jejich služby nepatří mezi nejlevnější. Ale když pak vidíte výsledek, stojí to za to.
Odpovědět To se mi líbí0
Elena 22. 6. 2017 16:51
@krejcovicpaja Souhlasím s Krejcovic. Problém je ve chvíli, kdy Vám zdravotní stav, věk anebo genetika staví do cesty překážky.
Odpovědět To se mi líbí0
krejcovicpaja 22. 6. 2017 12:34
Mně pomohlo když jsem začala prostě jíst menší porce. Když si vařím sama tak se snažím o zdravější jídla, ale pokud jsem třeba u rodičů tak si klidně tu svíčkovou dám, ale třeba jen 2-3 knedlíky ( a ne 5 jako dřív :D ). To samé se sladkým, když peču já snažím se o zdravější verze, úplně sladkým věcem (zákusky atd) se snažím vyhýbat, ale zase na návštěvě si klidně tu bábovku dám. A začala jsem víc pít a převážně jen vodu, nebo hodně zředěný džus. A kila šla docela dolů, ted se snažím přidat pohyb. Myslím si, že střídmost a zdravý pohyb jsou to nejjednodušší a nejlepší :).
Odpovědět To se mi líbí1
ofka 20. 6. 2017 17:41
@katy Já jsem slabá, řeším to s odborníkem...
Odpovědět To se mi líbí0
pan Inkognito 17. 5. 2017 11:03
<plaintext>
Odpovědět To se mi líbí0
Mirka 17. 5. 2017 8:36
Ahoj vsem :) podle me je nejlepsi zmena zivotniho stylu, stravy a k tomu nejaky ten pohyb...ja jsem treba zmenu sveho zivotniho stylu resila s odborniky :)
Odpovědět To se mi líbí1
Janča 30. 4. 2017 10:58
@Miroslava Mirko, hlavně pravidelný pohyb, dlouhodobý. Obecně dlouho a nižší tepová frekcence. Ta se dá orientačně spočítat. případně Vám ji naměří v nějaké poradně. Takže můžete se někam objednat jenom na první konzultaci, a pak už cvičit doma.
Odpovědět To se mi líbí0
Elena 28. 4. 2017 22:24
@Kaja Já jím pravidelně, jako denně, mléčné výrobky, a piju hodně bylinné čaje. Na trávení je dobrá třeba máta. Jestli máte ovšem dlouhodobé problémy se zažíváním, zamyslela bych se nad kompletní změnou životosprávy.
Odpovědět To se mi líbí0
Kaja 24. 4. 2017 22:04
@Milka A na to trávení něco užíváte?
Odpovědět To se mi líbí0
Miroslava 24. 4. 2017 11:49
Jaký tyo cvičení cvičíte nejraději? Co vám přijde neefektivnější? :)
Odpovědět To se mi líbí0
Noemi 17. 4. 2017 14:35
@Milka Já mám třeba naopak s trávením problémy...:/ Někdy se přidá i zácpa...
Odpovědět To se mi líbí0
Daniela 16. 4. 2017 13:27
@Miroslava No, výsledky na sebe nenechají dlouho čekat... Někdy to tení úplně pravda :( Ale zase na druhu stranu, pokud se člověk nenechá odradit a opravdu setrvá se svém snažení, výsledky pak budou trvalé :)
Odpovědět To se mi líbí0
Miroslava 10. 4. 2017 10:05
@Klára Je ale třeba ke všemu přistupovat zodpovědně :) Pokud se vše dodržuje, jak má, tak výsledky na sebe nenechají dlouho čekat ;)
Odpovědět To se mi líbí0
Klára 25. 3. 2017 16:35
@Vanessa94 přesně, celoživotní výzva, která přináší výsledky :)
Odpovědět To se mi líbí0


1 2 3 4 5 11

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu