Maminka.czPediatrie (poradna)

Atopický ekzém

26. 3. 2011
Atopický ekzém

Otázka

Dobrý den,

chtěla jsem požádat o radu ohledně syna, u něhož se objevil atopický ekzém. Bude mu 7 měsíců a od 3. měsíce přidáváme po kojení nutrilon, je možné, že by ekzém (má ho cca 14 dnů) mohl být způsoben alergií na mléčnou bílkovinu, když jsme doposud byli bez problémů? Jaká je doba na projevení alergické reakce? Děkuji za odpověď. Petra Kocichová

Odpověď

Myslím si, že zdroj bude někde jinde. To bse asi projevilo rychleji. Podávejte tedy alespoň Nutrilon HA. Bude záležet, jak dalece se alergie objevuje u rodičů a pod. Pokud se jedná o ekzem a je pozitivni rodinná anamnesa určitě bych vyhledal alergologické vyšetření.

Petr Karger

Témata: Pediatrie (poradna)
Související dotazy
Jak vybrat kočárek pro kojence i batole: Podle čeho se rozhodnout?
Odběr plodové vody. Je třeba se bát?
Brutálně výstižná ilustrace zachycuje rozpad rodiny
Velký přehled dětských autosedaček. Která je nejlepší a na co si dát pozor?

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu