Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Dobrala jsem antikoncepci a od té doby je mi pořád špatně

16. 3. 2010
Dobrala jsem antikoncepci a od té doby je mi pořád špatně

Otázka

Dobrý den, před 16 dny jsem dobrala antikoncepci Logest, protože poslední dva měsíce jsem krvácela nebo špinila mimo menses. Od té doby je mi ale pořád špatně, hrozně mě bolí podbřišek a záda. Je to způsobeno tím, že už nejím prášky? Další dotaz je, jaká je pravděpodobnost otěhotnění při přerušovaném styku, praktikovaném skoro každý den a 14.den od 1.dne poslední menstruace došlo k nehodě. Já bych si ještě miminko moc přála. Mě je 33 let, manželovi 34 a máme 2 děti. Děkuji za odpověď. Monika76

Odpověď

Dobrý den,

bolesti pravděpodobně nesouvisí s vysazením antikoncepce. K určení příčiny je nutné podrobnější gynekologické vyšetření. Přerušovaný pohlavní styk je metoda sama o sobě dost nespolehlivá, pokud navíc došlo k nehodě nejspíše v době Vaší ovulace, tak je šance na otěhotnění nejvyšší možná, kolik je to přesně Vám, ale říct nedokážu. Přeji hezký den, MV

MUDr. Miroslav Verner

Související dotazy
Máte tolik cuket, že nevíte, co s nimi? Zkuste naše cuketové a lilkové recepty
Naučte se s dětmi veselé říkanky pro první den ve školce. Tyto je budou bavit!
Lucie Křížková: V dětech jsem se našla, chtěla bych třetí
Dnes vychází nejbarevnější Maminka letošního roku. S Monikou Absolonovou na titulce!

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu