Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Krvácení po skončení s kojením

6. 4. 2010
Krvácení po skončení s kojením

Otázka

Dobry den pane doktore, obracim se na Vas s prosbou o pomoc a dotazem. Po sestinedeli jsem začala uzivat HA Azalia. Behem uzvani posledniho baleni jsem prestala kojit, lekarka mi predepsala jiz standartni HA, kterou jsem uzivala pred otehotnenim-Logest. Ovsem od okamziku, kdy jsem prestala kojim, jsem zacala krvacet. Krvaceni trvalo 4 tydny pri Azalii, nyni uzivam jiz 12 den Logest, (prechod byl bez prestavky). Nekdy se jedna o silnejsi krvaceni, nekdy o hodne silne spineni. Pry se vse casem samo urovna. Jaky je Vas nazor? Dekuji, Katka

Odpověď

Dobrý den, tělo po porodu a šestinedělí potřebuje jistý čas na zotavení. Po přechodu na kombinovanou antikoncepci se špinění může objevit. Do měsíce by se však vše mělo srovnat. Pokud ne je třeba nasadit antikoncepci s vyšší dávkou ethynilestradiolu. Poradí vám Váš lékař. Přeji hezký den, MV.

MUDr. Miroslav Verner

Témata: Gynekologie a porodnictví (poradna)

Související dotazy
Co všechno byste měla vyzkoušet, než se rozhodnete pro umělé oplodnění?
Nesměla jsem se citově vázat, po porodu přišla deprese, říká náhradní matka
To je gesto! Dívka našetřila peníze, aby si chudí mohli vyprat oblečení
Mateřská je někdy vojna. A Mates není žádná uťáplina, říká Nikol Štíbrová

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

  

Předplatné

Aktuální číslo časopisu