Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Měsíc po vysazení antikoncepce jsem nedostala menstruaci

24. 2. 2010
Měsíc po vysazení antikoncepce jsem nedostala menstruaci

Otázka

dobrý den , mam dotaz přestal jsem kojit a vysadila antikoncepci (cerazette) už to bude asi měsíc a menstruaci jsem ještě nedostala je to normalní!! děkuji :-)

Odpověď

Dobrý den,

je to normální, zatím se nemusíte ničeho obávat. Hezký den, MV

MUDr. Miroslav Verner

Související dotazy
Učitelé je nemají v lásce, školáci je milují aneb co je dobré vědět o gumovacích perech
Neutrácejte zbytečně a rozvíjejte děti doma podle principů Montessori
Příběh Ivety: Po 11 letech a 14 neúspěšných pokusech se před padesátkou dočkala dítěte
8 mýtů o výživném, kterým rodiče bohužel věří. Poradíme vám, na co máte nárok

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu