Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Minipilulka

28. 6. 2011
Minipilulka

Otázka

dobrý den, dnes mi paní dotorka předepsala antikoncepci - minipilulku, protože jsem 6 týdnů po porodu a plně kojím. Dočetla jsem se ale, že se po minipilulce tloustne. Je to pravda? Čím je to způsobeno? Díky za odpověď. Tereza

Odpověď

Dobrý den, po žádné antikoncepci se netloustne bez Vašho přičinění. Vedlejším efektem je však zvýšení chuti k jídlu a záleží jen a jen na Vás jak s tou zvýšenou chutí naložíte. Nebojte se a antikoncepci užívejte dál. Hezký den.

Jan Smrčina

Témata: Gynekologie a porodnictví (poradna)
Související dotazy
Známe nejoblíbenější jména miminek v lednu 2017. Jaká to jsou?
Trápí vaše dítě stále rýma a kašel? Nechte mu zkontrolovat pohyblivost řasinek
Zapomeňte na tabulky a vyčkejte, až se dítě posadí samo. Vyplatí se to!
Buďte připraveni na sychravý podzim a nenechte svou pleť a vlasy překvapit

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu