Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Mohla se zvracením po užití antikoncepce snížit její účinnost?

19. 11. 2010
Mohla se zvracením po užití antikoncepce snížit její účinnost?

Otázka

Dobrý den, včera večer jsem si vzala prášek antikoncepce, poté za 35 minut jsem zvracela, zajímalo by mě jestli jsem prášek mohla vyzvracet nebo se tím mohla nějak narušit účinnost antikoncepce. Děkuji Veronika

Odpověď

Dobrý den, ano mohla se tím nepatrně narušit funkčnost antikoncepce. Po cca 7 dní se chraňte raději i jinak - kondom.

Jan Smrčina

Související dotazy
Opomíjený čtvrtý trimestr. Miminko se během něj vyrovnává s příchodem na svět
Kyselina listová: Zvyšte příjem již před početím, má význam pro správný vývoj plodu
Galerie: 50 úžasných venkovních domečků a bunkrů, které si děti zamilují
Porod v USA: „Spíš než v nemocnici jsem si připadala jako na wellness víkendu“

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu