Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Mohou být léky na vysoký tlak příčinou toho, že se nám nedaří otěhotnět?

6. 4. 2010
Mohou být léky na vysoký tlak příčinou toho, že se nám nedaří otěhotnět?

Otázka

Dobry den pane doktore,chtela bych se jen zeptat.S muzem planujeme miminko,ale nedari se nam pocit.Oba dva jsme byli na vysetrnim a jsme zdravi.Jen ja beru leky dene na vysoky tlak,1-cint a 2-tensiomin.Nemuze byt problem i v tech lecich ze se nam nedari splodit???Dekuji vam za brzkou odpoved a preji hezky den Lucie

Odpověď

Dobrý den,

pokud se snažíte otěhotnět, určitě byste neměla užívat tensiomin (lék ze skupiny ACE inhibitorů). Poraďte se s Vaším praktickým lékařem o převodu na jinou skupinu antihypertenziv. Přeju hezký den, MV

MUDr. Miroslav Verner

Související dotazy
První pomoc při píchnutí vosou nebo včelou? Chlazení a antihistaminika
Hrbení může být příznakem Scheuermannovy nemoci! Víme, jak ji poznat
Léto ještě nekončí. Udělejte dětem vynikající domácí zmrzliny, jsou lepší než kupované
Existují rozdíly mezi porodem chlapce a holčičky?

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu