Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Nepravidelná menstruace při kojení

2. 11. 2010
Nepravidelná menstruace při kojení

Otázka

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat. Beru antikoncepci při kojení Cerazette. V posledních pár měsících jsem už dostávala MS, týden v měsíci, což je normální, ale poslední měsíc je to neúnosné. Měla jsem MS 3 dny, pak po týdnu opět MS 10 dní a nyní opět po týdnu jsem dneska začala zase krvácet. Je to normální? Děkuji za odpověď

Odpověď

Dobrý den, při tomto typu antikoncepce (gestagenní) může docházet k nepravidelnému krvácení. Po skončení kojení můžete začít brát antikoncepci kombinovanou, která je v tomto pohledu spolehlivější. Pokud v tomto období neuvažujete o nitroděložní antikoncepci. Můžete se poradit se se svým gynekologem.

Jan Smrčina

Témata: Gynekologie a porodnictví (poradna)
Související dotazy
Na maškarní za seniora? Stačí pár doplňků a senzační kostým je na světě
Právě dnes vychází říjnová Maminka. Na titulce s Michaelou Tomešovou
Vévodkyně Kate:  Je důležité, aby rodiče mluvili s dětmi o svých pocitech
Neobvyklé trápení: Moje dcerka má knírek

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu