Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Po vysazení antikoncepce nemám menstruaci

9. 3. 2010
Po vysazení antikoncepce nemám menstruaci

Otázka

Dobrý den pane doktore, v červenci 09 jsem přestala po cca 9 letech užívat antikoncepci. Po měsíci jsem měla pár dnů špinění, další měsíc nic, lékař mi předepsal Norethisteron (14 dnů užívání, 2 denně), za 3 dny po dobrání menses, další měsíc opět samo nic, poté opět Norethisteron (10 dnů) a za 3 dny menses, nyní již uběhl 1, 5 měsíce bez menses. Lékař má 1,5měsíce dovolenou, dopředu mi předepsal Norethisteron, pokud se menses sama nedostaví. Od cca listopadu se nechráníme, rádi bychom dítě. Lékař mi 1krát učinil hormonální profil ten byl v pořádku, dle ultrazvuku jsem také v pořádku. Pro úplnost dodávám, že beru cca 3 roky Letrox 50 a menses jsem před braním antikoncepce měla pravidelnou. Chci se zeptat, zda je podávání Norethisteronu pro mě v dané situaci (snaha otěhotnět) vhodné řešení? Co by jste vy doporučoval? Děkuji za odpověď. Lenka, 29 let

Odpověď

Dobrý den, existuje několik možných způsobů řešení Vaší situace a tato je jedna z těch možných. Je časté, že po vysazení antikoncepce několik měsíců nekrvácéíte nebo pouze špiníte. Zkuste doplnit kompletní vyšetření ze strany štítné žlázy a UZ folikulometrii a výšku sliznice u Vašeho gynekologa. Přeji hezký den, MV.

MUDr. Miroslav Verner


Témata: Gynekologie a porodnictví (poradna)

Související dotazy
Zlatíčkem 2018 může být i vaše dítě. Hrajeme o skvělé ceny
Lucie Šilhánová: Jako máma jsem sice přecitlivělá, unavená, ale šťastná
Tyto knihy oživí vaši knihovničku aneb knižní tipy pro malé čtenáře
Jak poznat, že je kojenec málo oblečený a je mu zima?

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu