Maminka.czGynekologie a porodnictví (poradna)

Užívám Utrogestan a začal jsem špinit

10. 12. 2010
Užívám Utrogestan a začal jsem špinit

Otázka

Dobry den mam dotaz jsem v 1 mesici tehotenstvi jelikoz jsem 2x posobe samovolne potratila tak mi muj gynekolog predepsal UTROGESTAN ale po tydnu juzivani jsem zacala spinit chci jse zepat jestly to nejsou nejake priznaky potraceni bolesti nemam dekuji za odpoved

Odpověď

Dobrý den, špinění na začátku těhotenství je velice častým jevem a samo i sobě nemusí nic znamenat. Samozřejmě pokud máte pochybnosti navštivte Vašeho gynekologa, který těhotenství zkontroluje pomocí ultrazvuku.

Jan Smrčina


Témata: Gynekologie a porodnictví (poradna)

Související dotazy
I nemocné dítě potřebuje zábavu. Jak malého maroda zabavit a nezbláznit se?
Deprese není záležitostí pouze dospělých, ale týká se i dětí
Chcete ušetřit a výhodně nakoupit? Pojďte s námi na nákupy do Lindexu
Gábina (35): Manžel chce sex denně. Mně to stačí jednou za měsíc

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu