Maminka.cz Pánevní dno

Pánevní dno

Pánevní dno patří mezi svaly hlubokého stabilizačního systému a je umístěno na spodu pánve. Pánevní dno v těhotenství, nebo u žen po po porodu je třeba posilovat. Jeho uvolnění zase může pomoci při problémech s neplodností.

Stažená pánev je nejčastější překážkou otěhotnění. Zkuste cvičení na její uvolnění | Zdroj: istockphoto.com
Naučte se správně dýchat na začátku těhotenství, je to dobré pro vývoj miminka | Zdroj: istockphoto.com
Čarovná moc svatojánských bylin. Třezalka pomáhá při popáleninách i opruzeninách
Cvičení pánevního dna pomáhá nejen po porodu, ale může pomoci i s neplodností
komerční sdělení
Nevědomé příčiny neplodnosti aneb když je problém v hlavě. Co s tím?
Venušiny kuličky jako prevence inkontinence. Erotických hraček se nebojte | Zdroj: iStockphoto.com
Co znamená rodit dlouho? Tipy, jak si můžete porod urychlit
Po porodu mi zůstal převis na břiše. Pomůže plastika?
V jaké poloze budete rodit? Porody na zádech jsou prý delší až o 20 minut
Když se nedaří: 10 kroků, které usnadní přirozené početí
Vaginální tělocvik: Metody, jak se vyhnout nástřihu nebo natržení u porodu
Do posilovny můžete i v těhotenství, ale měla byste znát pravidla
Jsem nevyspalá! Jak se bránit únavě z nedostatku spánku?

Registrace

Pojďte s námi diskutovat, posílat otázky do poradny, nabízet a kupovat dětské zboží v bazárku.

Díky jednoduché registraci máte ke všemu okamžitý přístup.

Newsletter

Týdenní přehled nejdůležitějších zpráv do vaší e-mailové schránky.

 

Předplatné

Aktuální číslo časopisu